- Home
- Economic
- WASHINGTON, (03.08.2014, 17:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
10197 afișări
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, relatează Bloomberg.
El a arătat că reevaluează portofoliul de branduri al companiei şi a început deja să restrângă operaţiunile grupului.
Până în prezent, cea mai notabilă decizie a fost vânzarea diviziei producătoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Elicopterul prăbușit al lui Raisi a fost găsit. Imagini cu primele momente
-
BREAKING: „Nu au fost găsiţi supravieţuitori” la locul prăbuşirii elicopterului care îl transporta pe preşedintele iranian Ebrahim Raisi, anunţă agenţiile iraniene
-
Ieftine şi proaste? Xiaomi SU7, maşina electrică a Chinei cu vânzări record, s-a stricat după doar 39 de kilometri
-
Cine este Mohammad Mokhber, omul ce va prelua conducerea Iranului după accidentul preşedintelui Raisi
Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a spus Lafley la o conferinţă cu analiştii.
El a refuzat ulterior, într-un interviu, să identifice brandurile la care se va renunţa.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a spus şeful P&G.
Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.
Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.
Citește pe alephnews.ro: BREAKING NEWS: Elicopterul președintelui Raisi a ars complet în timpul accidentului / Nu există semne de viață/ Toți cei aflați la bord sunt considerați morți
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Halep și-a luat casă la Dubai de peste un milion de euro! Iubitul de 57 de ani a contribuit
PROSPORT.RO
Experimentata Raicu l-a 'prins' pe şefuleţ! Ce a făcut micuţul pervers înainte de întâlnire
CANCAN.RO
AMENDĂ în valoare de 1.725 lei pentru toți șoferii români care nu au acest act banal în mașinile lor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe