- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.02.2022, 12:14)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Doar 2% dintre angajatori mai oferă abonament la sala de sport ca beneficiu
- Pandemia a reconfigurat oferta de beneficii extrasalariale.
- Acum, doar 2% dintre anunţurile de joburi promovează abonamentul la sala de sport ca beneficiu, comparativ cu peste 50% înainte de pandemie, arată un studiu.
154 afișări
Studiu: Doar 2% dintre angajatori mai oferă abonament la sala de sport ca beneficiu
Pe măsură ce activitatea angajaţilor a trecut tot mai mult în mediul online, iar restricţiile impuse de autorităţi au limitat anumite activităţi, companiile s-au adaptat şi au reconfigurat pachetul de beneficii oferit. Astfel, conform datelor de pe platforma de recrutare BestJobs, în prezent doar 2% dintre companii mai atrag candidaţi noi promovând abonamentul la sală ca beneficiu extrasalarial, în timp ce, înainte de pandemie, acelaşi beneficiu era acordat de peste 50% dintre angajatori.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Secretarul de stat al SUA va face o vizită în Arabia Saudită
-
Raiffeisen trimite la Viena dividende de 860 mil. lei, adică jumătate din profitul record al anului 2023
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
Tot în contextul evoluţiei ofertei extrasalariale, se observă că posibilitatea de a lucra remote s-a transformat din beneficiu în mod de lucru obişnuit pentru tot mai multe companii din România. Mai exact, doar 4% din totalul anunţurilor mai menţionează remote pe lista de beneficii, în timp ce oferta de astfel de joburi a înregistrat în luna ianuarie un record de 15% din totalul locurilor de muncă active.
În categoria beneficiilor care au scăzut în tendinţe se numără şi organizarea de petreceri ale companiei, teambuilding-urile, dar şi decontarea transportului.
La polul opus, se observă beneficii noi, care au început să îşi facă apariţia în oferta companiilor, cum ar fi buget de compensare pentru telemuncă, sprijin în reconversii profesionale interne, zile libere în plus şi acces la serviciile profesioniştilor terapeuţi sau coachi.
„Al doilea an de pandemie a fost resimţit de către angajaţii români ca fiind mai dificil decât primul, iar aproape jumătate dintre ei declarau la finalul anului trecut că au ajuns la burnout. Mulţi dintre candidaţii activi pe BestJobs îşi doresc ca un job nou să nu mai fie o sursă de stres şi să le aducă beneficii mai multe. Aceştia acordă mai multă importanţă bunăstării psihice acum, drept pentru care îşi doresc mai mult timp liber pentru ei şi mai mult confort la job, în general. Vedem cum companiile s-au adaptat rapid şi încearcă să răspundă nevoilor candidaţilor, fiind presaţi şi de deficitul mare de personal”, spune Ana Vişian, marketing manager BestJobs.
Tichetele de masă, bonusul de performanţă, abonamentul la servicii medicale şi trainingurile de specializare reprezintă beneficii care au rămas constante în oferta companiilor.
Astfel de oferte sunt oferite de angajatorii din domeniile Vânzări, Tehnic, Inginerie, Contabilitate şi IT.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe