- Home
- Externe
- SINGAPORE, (29.03.2019, 12:28)
- Raluca Nicolae
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Detalii cutremurătoare ies la lumină: Autorităţile de reglementare au ŞTIUT cu mult timp înainte de tragediile aviatice că sistemul de control al Boeing 737 MAX nu funcţiona
Autorităţile americane şi europene de reglementare au ştiut cu cel puţin doi ani înainte de accidentul companiei Lion Air, că metoda obişnuită de control al unghiului din faţă al avionului Boeing 737 MAX ar putea să nu funcţioneze, transmite vineri site-ul agenţiei de ştiri Reuters.
2406 afișări
Detalii cutremurătoare ies acum la lumină: Autorităţile de reglementare au ŞTIUT că sistemul de control al Boeing 737 MAX nu funcţiona
Agenţia Europeană de Aviaţie şi Spaţiu (EASA) a certificat avionul ca fiind sigur în mare parte, afirmând că procedurile suplimentare şi instruirea piloţilor ar explica, în mod clar, situaţiile „neobişnuite” în care piloţii ar trebui să manipuleze manual o roată rar utilizată pentru a controla unghiul avionului.
Potrivit unui document al companiei aeriene American Airlines, aceste situaţii nu au fost enumerate în manualul de zbor.
Documentul de certificare EASA, disponibil online, a fost emis în februarie 2016, a spus purtătorul de cuvânt al agenţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
POLITICO: Un oficial de rang înalt care a părăsit Administrația Biden vorbește despre războiul Rusia-Ucraina, Israel-Hamas, ambițiile expansioniste ale lui Putin și Xi Jinping, dar și politica externă americană
-
Elveţia a câştigat concursul Eurovision 2024. Cum arată clasamentul
-
Cine este Nemo, artistul care a câştigat concursul Eurovision 2024: "Nu mă identific ca bărbat sau femeie"
-
Ion Cristoiu: Estul nu e unul
Acesta a mai precizat că la viteze mai mari de 425 km/oră, cu flapsurile retrase, piloţii ar putea fi nevoiţi să folosească roata din consola centrală a cabinei de pilotaj, în locul unui comutator electric situat pe manşă.
EASA şi Administraţia Federală a Aviaţiei din SUA (FAA) au stabilit, în cele din urmă, că această configuraţie era suficient de sigură pentru ca avionul să fie certificat.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: FOTO/VIDEO. Taylor Swift își schimbă garderoba Eras Tour. Noile ținute cu care a artista a debutat la Paris
Citește pe www.zf.ro: ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Avertisment apocaliptic de la omul care a creat ChatGPT: ”Îmi este frică de ce va urma, este o problemă masivă. Nu realizaţi încă impactul Inteligenţei Artificiale.” Milioane de joburi vor dispărea
Citește și: Financial Times: Noile reglementări stricte ale Facebook privind publicitatea de tip politic, criticate DUR de partidele din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă. VIDEO
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce frumoasă e cea mai rapidă femeie din România! Cum reacționează bărbații când o văd
PROSPORT.RO
Câți bani a plătit un român pentru 3 mici și o ciorbă de burtă, într-un restaurant din Thassos 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe