- Home
- Externe
- BERLIN, (05.04.2015, 11:50)
- Ioana Bojan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania
Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (EASA) a atras atenţia privind nereguli în monitorizarea sănătăţii personalului companiilor aeriene din Germania cu mult înainte de prăbuşirea avionului Germanwings, a declarat un purtător de cuvânt al EASA, citat de Deutsche Welle în pagina electronică.
557 afișări
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
EASA şi-a exprimat preocuparea privind "câteva cazuri de nonconformitate" în ceea ce priveşte regulile de siguranţă aeriană, în special referitor la monitorizarea personalului companiilor aeriene, a afirmat sâmbătă Dominique Fouda.
"Pe baza recomandărilor EASA, Comisia Europeană a lansat, la sfârşitul lui 2014, un proces prin care cerea explicaţii Germaniei", a adăugat el.
CE a confirmat că EASA a descoperit nereguli în cadrul unei revizuiri de rutină a aplicării regulilor privind siguranţa aeriană. "Răspunsurile Germaniei sunt evaluate în prezent", a declarat pentru Reuters o purtătoare de cuvânt a Comisiei. "Face parte dintr-un sistem continuu de supraveghere: rezultatele sunt urmate de acţiuni corective, similar unui proces de audit".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Papa Francisc îl canoninează pe Carlo Acutis, „influencerul lui Dumnezeu” sau „sfântul milenial”. Tânărul a decedat în 2006
-
DNA anchetează foştii şefi ai SRI: Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă, în vizorul procurorilor anticorupţie
-
Abandonul şcolar timpuriu a scăzut în 2023 la nivel european. Cum stă România la acest capitol
-
Incidentul avionului trecut prin turbulenţe: Mai multe persoane care se aflau la bordul aeronavei trebuie operate
"Oficialii UE au afirmat că autoritatea germană de reglementare în domeniul siguranţei aviatice se confruntă cu un număr redus de personal, care i-ar putea submina abilitatea de a controla companiile şi echipajele, inclusiv de a face controale medicale", a scris sâmbătă Wall Street Journal.
O purtătoare de cuvânt a autorităţii aviatice germane (LBA) a afirmat însă că LBA a răspuns la criticile EASA, iar astfel de verificări au loc de câteva ori pe an.
Citeşte şi:
Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Citeşte şi:
Tragedia aviatică din Franţa: A fost descoperită o înregistrare VIDEO cu ultimele momente ale prăbuşirii avionului Germanwings. DIALOGUL dintre piloţi minut cu minut
Citeşte şi:
Noi dezvăluiri despre copilotul Germanwings: Andreas Lubitz informase Lufthansa în 2009 că avea "depresie severă"
Monitorizarea sănătăţii şi verificarea personalului companiilor aeriene au intrat în atenţia opiniei publice după ce un avion al companiei Germanwings, care efectua o cursă de la Barcelona (Spania) spre Dusseldorf (Germania), s-a prăbuşit în Alpii francezi la 24 martie, provocând moartea celor 150 de persoane de la bord.
Anchetatorii suspectează că avionul a fost prăbuşit intenţionat de copilotul Andreas Lubitz, care l-a încuiat pe comandant în afara cabinei de pilotaj. Datele obţinute din cea de-a doua cutie neagră a avionului au arătat că Lubitz, în vârstă de 27 de ani, a setat pilotul automat pe o traiectorie descendentă şi în acelaşi timp a mărit viteza aeronavei.
Procurorii germani au afirmat că Lubitz a fost tratat pentru tendinţe sinucigaşe şi depresie în urmă cu câţiva ani, înainte de a deveni pilot. În plus, procurorii au găsit la locuinţa copilotului adeverinţe medicale care îl declarau inapt pentru lucru, valabile inclusiv pentru ziua tragediei, dar Lubitz le-a rupt şi nu şi-a anunţat angajatorii. Joi au apărut informaţii potrivit cărora copilotul Andreas Lubitz a căutat pe Internet date despre sinucidere şi despre uşile cabinelor de pilotaj.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Femeile din Ucraina sunt nevoite să lucreze în mine pentru a putea trăi. Ce declară guvernul
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Citește și: Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
O nouă planetă care ar putea susține viața umană a fost descoperită „aproape” de Pământ de oamenii de știință britanici
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Probleme la vârful unui imperiu european de miliardari: Acţionarii Peugeot s-au întors împotriva familiei franceze care deţine gigantul auto. Lista nemulţumirilor este lungă, iar investitorii critică totul de la strategia de investiţii la guvernanţă şi pierderile de pe bursă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum trăiește, de fapt, acum, Alexandru Tudor. A ales viața monahală, deși nu se poate călugări! Transformarea fizică e incredibilă și e imposibil de recunoscut, la 52 de ani
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe