Lumea, aşa cum o ştiai, dispare. McDonald's, Coca-Cola, Audi, Kappa şi Volkswagen şi-au schimbat siglele ca să susţină izolarea

6528 afișări
Imaginea articolului Lumea, aşa cum o ştiai, dispare. McDonald's, Coca-Cola, Audi, Kappa şi Volkswagen şi-au schimbat siglele ca să susţină izolarea

PENTRU SITE McDonald's, Coca-Cola, Audi, Kappa şi Volkswagen şi-au schimbat siglele ca să susţină distanţarea socială. Nike lansează o campanie în social media

McDonald's, Audi şi Volkswagen sunt printre primele branduri care au creat versiuni de „distanţare socială” ale logo-urilor lor. Termenul de “distanţare socială” a devenit popular din cauza răspândirii coronavirusului în întreaga lume. Oamenii sunt sfătuiţi de guverne să se stea la aproximativ 6 metri unul de celălalt pentru a reduce riscul de a se contamina cu virusul potenţial mortal.
 
Săptămâna trecută, McDonald's din Brazilia a despărţit celebrele arcade aurii într-o imagine care a fost postată pe pagina lor de Facebook. McDonald's a fost nevoit să închidă toate magazinele din Marea Britanie şi din SUA ca răspuns la pandemia de coronavirus.
 
Brandul auto Audi a lansat un videoclip care prezintă logo-ul său cu cele patru inele separate, în timp ce îi roagă pe clienţii săi să păstreze distanţa.
 
În mod similar, Volkswagen, a cărei companie-mamă deţine Audi, a promovat un videoclip similar, în care au separat V şi W în logo-ul lor.
 
Şi Coca-Cola rulează în prezent un anunţ în Times Square din New York, loc care este acum pustiu, care evidenţiază spaţiul dintre fiecare literă a logo-ului său. Este însoţit de sloganul: „Să rămâi la distanţă e cel mai bun mod de a rămâne aproape”.
 
Marca de îmbrăcăminte sport Nike nu şi-a modificat sigla, dar a lansat o campanie de socializare cu mesajul: „Dacă ai visat vreodată să joci pentru milioane de oameni din întreaga lume, acum este şansa ta. Joacă înăuntru, joacă pentru lume!”
 
Iar brand-ul de echipamente sport Kappa a pus un spaţiu între cei doi oameni care, în logo-ul original, stau spate în spate.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici