- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (07.10.2014, 16:40)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Prima revistă fashion dedicată pisicilor şi iubitorilor de feline, lansată la Londra
Puss Puss Magazine, prima revistă fashion dedicată pisicilor şi iubitorilor de feline, a fost lansată la Londra, având un look care aminteşte de celebra publicaţie de modă Vogue.
284 afișări
Prima revistă fashion dedicată pisicilor şi iubitorilor de feline, lansată la Londra (Imagine: www.pusspussmagazine.com)
Puss Puss Magazine este un nou concept pe piaţa revistelor pentru pisici, cuprinzând materiale dedicate culturii, modei, muzicii şi iubitorilor de feline.
Primul număr al Puss Puss Magazine, care are o sută de pagini, a fost lansat deja în Marea Britanie, dar şi în alte ţări din Europa, precum şi în SUA, Australia, Japonia, Taiwan şi Singapore, dar şi, online, pe pusspussmagazine.com.
Primul număr o are pe copertă pe modelul Anja Konstantinova, care apare în paginile revistei într-un pictorial fashion, realizat alături de o pisică British shorthair gri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Borrel: mai multe state europene ar putea recunoaşte curând statul palestinian
-
Gorghiu: Ministerul Justiţiei depune eforturi ca prinţul Paul să-şi execute pedeapsa în România
-
Humza Yousaf a demisionat din funcţia de prim-ministru al Scoţiei
În revistă apare şi Jaime Perlman, directorul de creaţie a versiunii britanice a revistei Vogue, care este surprinsă într-o imagine alături de cele două pisici ale sale.
"Conceptul acestei reviste este să creeze conţinut interesant care se întâmplă să aibă o legătură cu pisicile", a declarat editorul şi directorul de creaţie al revistei Puss Puss Magazine, Maria Joudina-Robinson.
Revista nu va prezenta sfaturi de îngrijire pentru proprietarii de feline, ci va miza mai mult pe modă, fapt pentru care Maria Joudina-Robinson visează să realizeze un pictorial cu Karl Lagerfeld şi celebra sa pisică, Choupette.
"Cele mai multe articole vor fi interesante chiar şi pentru persoanele care nu sunt înnebunite după pisici", a mai spus Maria Joudina-Robinson.
Astfel, publicul ţintă al noii reviste va fi reprezentat de femei şi bărbaţi care trăiesc în centre culturale mari din întreaga lume, care obişnuiesc să cumpere şi publicaţii precum Gentlewoman, Love, Pop, I–D, Dazed&Confused, Apartamento, dar şi alte reviste de modă şi lifestyle.
Revista poate fi cumpărată la preţul de 10 lire sterline, la care se adaugă, în cazul comenzilor online, taxe de transport, cuprinse între 3 şi 8 lire.
Citește pe alephnews.ro: Biden a discutat cu Netanyahu despre ofensiva Israelului în Rafah. Președintele SUA și-a reiterat „poziția clară” împotriva unei incursiuni terestre
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
SONDAJ. Gabriela Firea urcă pe locul 2 în preferințele pentru PMB. Ion Cristoiu: „Va fi o luptă în care se vor folosi sondajele ca principala formă de manipulare”
Bucureştiul se schimbă la faţă: Un nou complex rezidenţial de 260 de milioane de euro, cu 2.000 de apartamente
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Reghe cere sprijinul instanței: 'Trebuie să înceteze această hărțuire!' Poliția nu confirmă urmărirea penală împotriva lui
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe