- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (09.03.2013, 09:22)
- Alina Dan - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Ce îi "orbeşte" pe bărbaţi. Cum poate o chelneriţă să scoată mai mulţi bani de la ei şi de ce femeile sunt mai buni cumpărători decât bărbaţii
Un studiu britanic a arătat ce îi "orbeşte" pe bărbaţi şi de ce sunt, astfel, femeile mai buni cumpărători decât aceştia. Totodată, a arătat ce chelneriţe au mai multe şanse să primească un bacşic mare de la bărbaţi decât altele.
1231 afișări
STUDIU: Ce îi "orbeşte" pe bărbaţi. Cum poate o chelneriţă să scoată mai mulţi bani de la ei şi de ce femeile sunt mai buni cumpărători decât bărbaţii
Bărbaţii sunt "seduşi" de etichetele roşii ale produselor comercializate în magazine şi le cumpără aproape fără discernământ, în timp ce femeile văd dincolo de strategiile de marketing, potrivit unui studiu realizat de specialişti de la Universitatea Oxford, citat de Daily Mail.
În cadrul studiului britanic publicat în Journal of Retailing au fost realizate trei experimente la care au participat aproximativ 400 de persoane, cărora le-au fost prezentate pe de o parte produse etichetate cu roşu, iar pe de alta - reclame la produse aflate la promoţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
-
Sondaj Avangarde: Gabriela Firea a urcat pe locul 2 în topul preferinţelor bucureştenilor
-
ZF: 10 bănci au dispărut din România în ultimii 12 ani
-
Doi ucraineni au fost ucişi în Germania. Un rus a fost reţinut
Potrivit cercetătorilor, femeile sunt mai buni cumpărători decât bărbaţii şi petrec mai mult timp la cumpărături, în timp ce bărbaţii sunt mai atraşi de produsele marcate cu etichete scrise cu roşu, care, de regulă, semnalează preţuri reduse. Totodată, bărbaţii sunt mai fericiţi la finalul unei sesiuni de cumpărături, deoarece consideră că au economist bani.
Astfel, bărbaţii au considerat că vor economisi mai mulţi bani dacă vor cumpăra numai produse marcate cu eticheta roşie, spunând că economiile în acest caz pot fi şi de 85%. Pentru femei, însă, diferenţele de culoare la etichete nu au avut nicio importanţă, ele cercetându-le cu atenţie.
Astfel, când specialiştii le-au spus bărbaţilor că decizia lor este importantă, aceştia au privit cu atenţie etichetele şi au observat că este vorba doar de diferenţe de culoare de scriere, nu şi de preţ.
Totodată, realizatorii studiului au constatat că bărbaţii se simt mai optimişti atunci când trebuie să cumpere produse cu etichetă roşie.
Roşul îi atrage pe bărbaţi nu doar atunci când este vorba despre cumpărături. Studii anterioare au demonstrat că aceştia sunt mai atraşi de femeile care poartă roşu - de exemplu, chelneriţele îmbrăcate în roşu primesc bacşişuri mai mari decât cele care nu au îmbrăcat haine de această culoare.
Specialiştii au pus fenomenul pe seama "complexului înroşirii" (îmbujorarea - n.r.), care, la femei, este semn de fertilitate crescută.
"Bărbaţii par să răspundă la cel mai mic semn de roşu. Atunci când văd roşu, în adevăratul sens al cuvântului, adoptă brusc o atitudine pozitivă", consideră Nancy Puccinelli, coordonatoarea cercetării.
Citește pe alephnews.ro: „Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe