- Home
- Politic
- (30.07.2021, 15:37)
- Sorina Matei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cine este Ovidiu Vizante, şeful CFR Călători, pentru care face scut USR PLUS: admnistratorul unui operator de marfă austriac care a devenit brusc şi susţinut de politicieni şeful CFR Călători
- Ovidiu Vizante a câştigat 98.927 de euro în 2020 ca administrator al Rail Cargo Logistics Romania Solutions SRL, deţinută de Rail Cargo Logistics Austria GMBH, societate austriacă.
- Pe 20 aprilie 2021, Ovidiu Vizante a fost numit director general al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători – CFR Călători cu o remuneraţie brută lunară de 28.300 de lei (5775 euro)
16759 afișări
Cine este Ovidiu Vizante, şeful CFR Călători, pentru care face scut USR PLUS: admnistratorul unui operator de marfă austriac care a devenit brusc şi susţinut de politicieni şeful CFR Călători
Ovidiu Vizante (50 de ani) este de profesie inginer de tehnică a transporturilor. Şi-a început cariera în Regionala Braşov a CFR – ca şef regulator circulaţie, fiind din Făgăraş, şi a ajuns manager de trafic la Regionala Braşov a CFR SA.
După o perioadă, Vizante a intrat în transportul privat de marfă. Aşa se face că din 2013 până să se întoarcă din nou la stat, de data asta ca şef al CFR Călători, Ovidiu Vizante a fost administrator al SC Rail Cargo Romania SRL, filiala românească a operatorului de marfă austriac Rail Cargo Logistics Austria GMBH.
În 2020, potrivit declaraţiei de avere, ca administrator în transportul de marfă privat, Ovidiu Vizante a câştigat 98.927 de euro pe an. Adică 8243 de euro pe lună. Ca director general al CFR Călători, numit în 2021 de Cătălin Drulă, Ovidiu Vizante câştigă în prezent 5775 de euro lunar, brut.
Presa din Braşov şi politicienii locali l-au lăudat pe Ovidiu Vizante în aprilie 2021 când a fost numit şef al CFR Călători. Presa braşoveană a scris că Vizante este specializat în „managementul operaţiunilor, al bugetelor şi dezvoltarea de procese pentru creşterea vânzărilor”.
Ovidiu Vizante (50 de ani. n. Braşov, Făgăraş)
- Profesie: inginer de tehnică a transporturilor
- Şef regulator de circulaţie la Regionala Braşov, devenit administrator al filialei operatorului de marfă austriac Rail Cargo Logistics Austria GMBH
- Apropiat de Allen Coliban (liderul USR PLUS Braşov) şi Cătălin Drulă ( lider USR PLUS, ministru al Transporturilor)
- Soţia, Adina Vizante: avocat, 13.365 de euro venituri lunare.
- Avere declarată familia Vizante: 2 apartamente, 1 casă în construcţie, 1 maşină Ford.
Activitate
- 2013: Administrator al SC Rail Cargo România SRL, deţinută de compania austriacă Rail Cargo Austria Aktingesellschaft şi Express Interfracht România
- 2016: Administrator al Rail Cargo Logistics Romania Solutions SRL, deţinută de compania austriacă Rail Cargo Logistics Austria GMBH
- 2017 -2021 : Administrator al Rail Cargo Carrier Romania SRL, deţinută de Rail Cargo Carrier KFT, societare cu răspundere limitată de naţionalitate maghiară, şi Rail Cargo Carrier România.
- Venituri anuale Ovidiu Vizante: 98.927 euro
- 2018: Administrator Rail Cargo Logistics Romania Solutions SRL, deţinută de Rail Cargo Logistics Austria GMBH, societate austriacă
- 2020: Contract part time SC Rotarex SRL
- 2021, 20 aprilie: numit director general al Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători – CFR Călători cu o remuneraţie brută lunară de 28.300 de lei (5775 euro)
(Sursa: Monitorul Oficial, declaraţie de avere)
Potrivit unor surse, fiind din Braşov, Ovidiu Vizante este susţinut de liderul USR PLUS Braşov, Allen Coliban, actualul primar, cât şi de Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor. Contactat, Allen Coliban, primarul Braşovului, nu a răspuns până în prezent la telefon. Deşi postat pe siteul CFR Călători, CV-ul lui Ovidiu Vizante nu poate fi descărcat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
-
Legea pentru consolidarea capacităţii de combatere a evaziunii fiscale a fost promulgată
-
Viaţa din interiorul lagărelor secrete de detenţie din Israel
-
Armata chineză susţine că a „alungat” un distrugător american din Marea Chinei de Sud
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Tinerilor le este frică să răspundă la telefon. 70% dintre persoanele care au participat la un sondaj preferă mesajele
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este antreprenorul care vrea să transforme cele mai arzătoare dorinţe ale oamenilor într-o afacere. El a creat şi vândut mai multe afaceri
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imaginile anului cu romanticul Ilie Năstase în timp ce își sărută cu foc soția! Cum a răsfățat-o pe Ioana Năstase, după ce femeia a dezvăluit că relația lor o face să trăiască în minciună și durere
PROSPORT.RO
'O sfidează pe soția lui Florin Piersic!' Scandal cu femeia nelipsită de lângă marele actor, aflat pe patul suferinței
CANCAN.RO
Cine este Anna Török, soția lui Florin Piersic. Cei doi au trăit o poveste de dragoste ca în filme
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe