- Home
- Social
- (04.08.2020, 11:51)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cazul Viscri32. Care sunt regulile de social media dacă eşti proprietarul unei afaceri din domeniul HoReCa
- Un restaurant din Viscri atacă un client pe o reţea de socializare, după ce primeşte un review negativ
- Localul din Viscri este aspru criticat de internauţi
- Ciprian Susanu, specialist in social media, spune că indiferent care este părerea un client, trebuie să îi accepţi opinia
1836 afișări
Cazul unui restaurant din satul Viscri, judeţul Braşov a făcut înconjurul reţelelor de socializare. După un review negativ al unui client, restaurantul a scris despre asta pe internet. Localul a susţinut, în postare, că respectivul client a comandat prea puţină mâncare, dar şi că a parcat maşina necorespunzător. Postarea a iscat un val de critici din partea internauţilor.
„Wow, nu am fost la dumneavoastră, dar nici nu cred că voi veni, când sunt iar prin zonă. Pentru un rating scăzut, puneţi clientul pe tapet, public în piaţa mare?” sau „Penibil şi în mod clar neprofesional” sunt două dintre comentariile publicului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Cod galben de vânt puternic în Dobrogea şi în cea mai mare parte a Munteniei
-
Dieta verde încetineşte evoluţia cancerului de prostată
-
Mesajul de Paşti al preşedintelui Iohannis: Convieţuire în pace şi înţelegere
Ciprian Susanu este specialist în social media. El spune că indiferent de review-ul unui client, trebuie să răspunzi cu eleganţă şi în nici un caz nu trebuie să judeci clientul respectiv. El ne explică şi că localul din Viscri se află, acum, într-o criză clasică de comunicare, în care imaginea restaurantului se duce din rău în mai rău.
„Singurul lucru pe care poţi să-l faci este să vezi ce poţi să faci ca să îţi îmbunătăţeşti serviciile. Părerea clientului, aşa subiectivă cum e ea, trebuie să fie respectată! Aşteptarea de la un business de ospitalitate este să îi primeşti cu bucurie şi cu eleganţă şi cu tact, să ai răbdare cu toată lumea”, a spus Ciprian Susanu.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Misterele din Cina cea de Taină. Semnalele care vorbesc despre sfârşitul lumii şi note muzicale ascunse în opera lui Da Vinci
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe