- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet
Enervante sau dimpotrivă, reclamele online îşi fac datoria marcând decizia de cumpărare a românilor. Pe scurt, publicitatea are efecte dincolo de acţiunea directă a utilizatorului care alege sau nu să dea click. Comportamentul îi amplifică dorinţa de achiziţie, iar internetul - intenţia de cumpărare a celor care îl folosesc pentru a afla cât mai multe informaţii despre un produs din alte medii. Aceasta este concluzia unui studiu recent realizat de IAB România şi e Research.
Cum iau românii decizia de cumpărare? Caută pe internet (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
Utilizatorii români de internet sunt influenţaţi de publicitatea online, şi eResearch şi altfel decât pentru a da click. Astfel, relevă cercetarea, în urma vizionării unei reclame, 37% din ei se informează în vederea cumpărării iar 29,9% răspândesc mai departe mesaje legate de brand, produs sau serviciu.
Potrivit studiului, 15% din respondenţi spun că au cumpărat produsul advertizat în urma vizionării unei reclame online. Cei care caută ulterior mai multe informaţii online l-au achiziţionat în proporţie de 28,7%. Procent comparabil, dacă 30% dintre români spun că au cumpărat un produs sau serviciu în urma unui click pe banner.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cât câștigă magnații din spatele „celor 7 magnifici” – Apple, Tesla, Microsoft, Meta, Amazon, Alphabet și Nvidia? Zuckerberg are un salariu simbolic de 1 dolar
-
Meciul secolului. Tyson Fury vs Oleksandr Usky. Tot ce trebuie să ştii: Oră, palmares, bani
-
Unul dintre cele mai importante puncte turistice din Sibiu, închis la Noaptea Muzeelor. Explicaţia
-
Cel puţin 30 de ucraineni care fugeau de armată s-au înecat la graniţa cu România şi Ungaria
Citeşte mai multe despre publicitatea online pe www.gandul.info
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO