- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente
Jumătate dintre companii au planificat reducerea cheltuielilor cu sponsorizarea de evenimente pentru acest an şi încearcă să renunţe la contractele deja încheiate, potrivit unui studiu realizat în Statele Unite de agenţia IEG, aparţinând grupului WPP, informează Brand Republic.
Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente
Studiul a arătat că 51% dintre companii intenţionează să aloce mai puţini bani sponsorizărilor în 2009, faţă de anul trecut, şi că 47% dintre advertiseri vor să renunţe la contractele de sponsorizare din trecut.
Un procent de 36% dintre reprezentanţii companiilor s-au declarat dispuşi să menţină nivelul cheltuielilor alocat sponsorizării de evenimente, la acelaşi nivel ca anul trecut.
Ajustarea bugetelor va afecta, potrivit studiului, şi investiţiile în promovarea parteneriatelor de sponsorizare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„O altă pandemie este absolut inevitabilă”. Avertismentului fostului consilier științific din UK
-
Volodimir Zelenski îi îndeamnă pe Joe Biden şi Xi Jinping să participe la conferinţa pentru pace din Elveţia
-
Care sunt candidaţii la Primăria Capitalei care refuză confruntarea pe o temă sensibilă: mediul şi calitatea vieţii
-
Omul lui Putin ameninţă: iese războiul mondial, dacă armele SUA atacă ţinte ruseşti
Evenimentele sportive sunt categoria cea mai grav afectată de retragerea sponsorilor, Formula 1 resimţindu-se cel mai puternic. Retragerea sprijinului corporaţiilor a afectat şi fotbalul. Echipele de fotbal îşi pierd una după alta sponsorii iar tricourile sportivilor vor rămâne fără logourile companiilor.
Anul acesta, Royal Bank of Scotland şi-a redus bugetul alocat sponsorizării acestui eveniment la jumătate, de la 216 milioane de euro la 100 milioane, iar ING nu şi-a mai revizuit contractul de sponsorizare, în parteneriat cu Renault.
Deasemenea, companiile americane General Motors şi FedEx au redus masiv din volumele alocate în trecut sponsorizării de evenimente.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO