- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (26.02.2014, 17:53)
- Marius Ţone
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat oficial noua siglă şi noul site
Liga Profesionistă de Fotbal şi-a prezentat, joi, într-o conferinţă de presă, noua siglă şi noul site oficial, schimbările făcând parte din procesul de rebranding început la sfârşitul anului 2013 după alegerea lui Gino Iorgulescu în funcţia de preşedinte.
194 afișări
Gino Iorgulescu, preşedintele LPF (Imagine: Marius Dumbrăveanu/Mediafax Foto)
"Aşa cum am promis încă din noiembrie 2013, Liga Profesionistă de Fotbal s-a ţinut de cuvânt în ceea ce priveşte schimbarea imaginii cu care fusese percepută de media şi de iubitorii de fotbal. De astăzi, LPF relansează site-ul www.lpf.ro cu un design nou, cu mai multă informaţie şi, de ce nu, cu încă şi mai multă apropiere faţă de cei care trăiesc în şi pentru fenomenul fotbal", a declarat Gino Iorgulescu.
Noul site prezintă informaţii despre fiecare dintre cele 18 cluburi din Liga I, cu date istorice, prezentări de jucători şi stadioane, precum şi statistici amănunţite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Florian Coldea, după acuzațiile DNA: „Mă consider nevinovat”
-
Cifra rotundă de morţi şi de răniţi atinsă de Rusia pe frontul din Ucraina - sursă ucraineană
-
Prin gura unui lider, PNL a anunţat numele candidatului: vom da noul preşedinte al României
-
De ce s-a prăbuşit piaţa creditelor ipotecare în 2023. Un broker de credite explică situaţia
Platforma îşi propune să dezvolte două paliere de comunicare: competiţia sportivă şi conţinutul corporate, iar ulterior este posibil ca www.lpf.ro să se scindeze în două tipuri de micro-site-uri, unul dedicat suporterilor şi unul pentru vizitatorii care vor să înţeleagă mai bine politicile, iniţiativele şi actiunile Ligii Profesioniste de Fotbal.
Până atunci, LPF îşi dezvoltă canalele social media. Dacă pagina oficială de Facebook a fost deja lansată, LPF se va regăsi în curând şi pe Twitter, YouTube şi Instagram.
Un alt proiect al conducerii Ligii este dezvoltarea unei platforme "business-to-business" pentru a înlesni colaborarea dintre LPF şi cluburi, aceasta urmând să devină activă cel mai târziu în iulie 2015.
Citește pe alephnews.ro: Xi Jinping își face chatbot după chipul și ideologia lui. Un chatbot A.I. din China este antrenat pe baza doctrinei președintelui chinez
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul lansează noi atacuri în Rafah după ce Curtea Internațională de Justiție a cerut încetarea ofensivei
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Probleme la vârful unui imperiu european de miliardari: Acţionarii Peugeot s-au întors împotriva familiei franceze care deţine gigantul auto. Lista nemulţumirilor este lungă, iar investitorii critică totul de la strategia de investiţii la guvernanţă şi pierderile de pe bursă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe