- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (05.05.2016, 23:39)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ALEGERI LOCALE 2016: 159 televiziuni şi 120 radiouri, implicate în campania electorală
Un număr de 159 de televiziuni şi 120 de radiouri au anunţat CNA că vor reflecta campania electorală, printre televiziunile centrale care vor difuza emisiuni electorale numărându-se TVR, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, România TV, Digi 24 HD, Naţional 24 Plus, dar şi Money News şi Estrada TV.
910 afișări
ALEGERI LOCALE 2016: 159 televiziuni şi 120 radiouri, implicate în campania electorală
Un total de 279 de radiodifuzori vor reflecta în audiovizual, prin emisiuni de tip electoral, campania pentru alegerile locale din acest an. Dintre acestea, 159 reprezintă numărul televiziunilor, iar 120, al radiourilor, potrivit site-ului CNA (Consiliul Naţional al Audiovizualului).
Numarul posturilor centrale (Bucureşti) este 19, dintre care 13 sunt televiziuni (TVR 1, TVR 2, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, România TV, Digi 24, Naţional 24 Plus, Naşul Tv, Naţional TV, Kanal D, Money News şi Estrada TV) şi şase sunt radiouri (Radio România Actualităţi-RRA, Radio România Antena Satelor, Radio România Redacţia Minorităţi, RFI România, Naţional FM şi Digi 24 FM).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
-
Secretarul de stat al SUA va face o vizită în Arabia Saudită
-
Raiffeisen trimite la Viena dividende de 860 mil. lei, adică jumătate din profitul record al anului 2023
-
Premierul italian Giorgia Meloni şi-a anunţat candidatura la alegerile europene
Listele integrale cu posturile care au notificat Consiliul intenţia de a difuza emisiuni de campanie poate fi accesată de pe site-ul CNA (http://www.cna.ro/Radiodifuzorii-care-au-notificat.html)
"Suntem pregătiţi să monitorizăm, nu numai posturile care au declarat (la CNA, n.r.) intenţia de a reflecta campania electorală, ci şi pe celelalte, astfel încât să avem o campanie corectă (în audiovizual, n.r.), conform legii (referindu-se la respectarea legislaţiei audiovizuale; în special a Deciziei CNA care stabileşte regulile de desfăşurare în audiovizual, n.r.)", a declarat Răsvan Popescu, vicepreşedintele Consiliului, pentru MEDIAFAX, adăugând că, în prezent, CNA are 23 de monitori în Bucureşti şi 35 în teritoriu,
Totodată, a amintit că următoarea şedinţă publică, după vacanţa de Paşti, va avea loc marţi, 10 mai.
Reflectarea campaniei electorale în audiovizual va începe vineri, 6 mai 2016, şi se încheie în ziua de vineri, 3 iunie 2016, ora 07:00.
Emisiunile de dezbatere electorală se pot realiza în orice zi a săptămânii, dar cu participarea a cel puţin doi candidaţi sau reprezentanţi ai acestora, însă cele de promovare pot fi difuzate doar în intervalul luni - vineri, potrivit Decizia privind principiile şi regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerilor locale din 2016, adoptată de CNA în şedinţa din12 aprilie
Potrivit acestei Decizii (nr.244/ 2016), emisiunile electorale şi cele de dezbatere electorală trebuie să titreze tipul emisiunii pe ecran, "afişat în mod vizibil pe toată durata difuzării în cazul posturilor de televiziune", iar în cazul radiourilor "emisiunile vor fi identificate ca atare la începutul emisiunii" (verbal, n.r.).
Iar un alt articolul (articolul 8, alineat 3 din Decizia CNA 244/ 2016) prevede obligaţia precizării funcţiei persoanelor invitate: "Radiodifuzorii sunt obligaţi să precizeze calitatea în care se exprimă persoanele invitate în emisiuni, cum ar fi cea de candidat sau reprezentant al acestuia; în cazul posturilor de televiziune numele şi calitatea persoanelor invitate vor fi vizibile pe ecran la momentul intervenţiei acestora".
Textul integral al Deciziei 244/ 2016 poate fi consultat aici: http://www.cna.ro/IMG/pdf/DECIZIE_CNA_244_2016_MOf.pdf.
Alegerile locale se vor desfăşura în data de 5 iunie.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe