- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (03.06.2014, 16:35)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Discovery Channel şi-a lansat un nou look, adoptând un stil de prezentare mai dinamic - FOTO
Discovery Channel a anunţat, marţi, într-un comunicat remis MEDIAFAX, împrospătarea identităţii sale vizuale, cu ocazia lansării grilei de vară, îmbogăţind astfel experienţa telespectatorilor printr-un stil de prezentare mai dinamic.
868 afișări
Discovery Channel şi-a lansat un nou look, adoptând un stil de prezentare mai dinamic
Conform sursei citate, noua identitate vizuală răspunde notorietăţii crescute de care televiziunea se bucură, precum şi viziunii moderne pe care Discovery o transmite telespectatorilor săi. Noul look a fost creat şi dezvoltat intern de o echipă condusă de Stephen Royle, director de creaţie al Discovery Networks.
Elementul central al identităţii vizuale este un nou logo, în care cunoscutul simbol Discovery al globului pământesc se întrepătrunde cu litera "D". Noul logo este disponibil în şase variante: Hero, Water, Fire, Man-Made, Gold şi Ice.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
-
883 de permise de conducere au reţinut poliţiştii de 1 Mai
-
Sfaturi de la ANPC pentru vopsirea ouălor: Nu folosiţi vopsea tipografică sau pentru textile
-
Primul vot din viaţă. Ministerul Educaţiei: Pe 9 iunie, peste 1,1 milioane de tineri vor avea prima lor experienţă de vot
Pe lângă acestea, vor exista şi alte logouri personalizate, special concepute pentru a susţine evenimente TV speciale, precum "Shark Week" (Săptămâna rechinilor), care se difuzează în fiecare vară la Discovery Channel.
Fiecare versiune a logoului are o notă distinctă şi o paletă cromatică proprie, care evidenţiază diversitatea şi dinamismul programelor Discovery Channel.
"Noua imagine marchează perfect începutul sezonului de vară, pentru care Discovery a pregătit o serie de premiere importante. Cred că acest look on-air reiterează legătura puternică dintre canal şi telespectatorii noştri: Discovery Channel a transformat un cuvânt comun într-un brand recunoscut. Acum, suntem atât de convinşi de popularitatea canalului, încât încercăm să facem acelaşi lucru şi cu simpla literă D. Noul logo este viu şi extrem de dinamic, iar toate cele şase variante ale sale reflectă multitudinea de subiecte abordate de canal, pentru a satisface curiozitatea telespectatorilor noştri cu privire la lumea din jur", a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru Europa de Sud-Est, în cadrul Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa).
Printre programele Discovery Channel pregătite pentru această vară se numără şi premiere precum "Super zgârie-nori" (care va fi difuzat din 14 iunie, în fiecare sâmbătă, de la ora 16.00), "Comoara din curtea casei" (din 1 iulie, în fiecare marţi, de la 22.00), "Pierdute şi vândute" (din 3 iulie, în fiecare joi, de la 20.00), "Aurul viu al Australiei" (din 14 iulie, în fiecare luni, de la 20.00), "Maşini mortale" (din 19 iulie, în fiecare sâmbătă, de la 18.00), "Supremaţia maşinilor" (din 20 iulie, în fiecare duminică, de la 15:00).
Potrivit comunicatului, Discovery Communications este principala companie Pay-TV (televiziune cu plată, n.r.) din lume, ajungând în casele a peste 2,7 miliarde de abonaţi, din peste 220 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni sã exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 220 de reţele globale, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Discovery Science şi OWN: Oprah Winfrey Netwok.
De asemenea, Discovery controlează Eurosport International, cel mai mare grup media de sport, ce include şase televiziuni Pay-TV disponibile în Europa şi Asia.
În acelaşi timp, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, incluzând un portofoliu de manuale disponibile în format digital şi un lider în servicii digitale cu un portofolio online divers, ce include Discovery Digital Networks.
Citește pe alephnews.ro: Datoria publică a României a atins 841 de miliarde lei în februarie 2024 și depășește 52,5% din PIB
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Cea mai tunată de la mare! A defilat de 1 Mai cu talia de viespe și posteriorul de 30.000 € 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe