- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.12.2012, 17:59)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România - destinaţie turistică în timpul Festivalului Enescu, promovată de Ministerul Turismului
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va promova Festivalul şi Concursul Internaţional "George Enescu", iar România, ca destinaţie de turism, va fi promovată în contextul organizării ediţiei din 2013 a evenimentului, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
295 afișări
România - destinaţie turistică în timpul Festivalului Enescu, promovată de Ministerul Turismului (Imagine: Felix Cuceanu/Mediafax foto)
Potrivit sursei citate, Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional (MCPN) a semnat un protocol de parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) pentru promovarea ediţiei din 2013 a Festivalului "George Enescu".
"Festivalul «George Enescu» este evenimentul care promovează cel mai bine numele şi opera marelui compozitor şi, în acelaşi timp, imaginea României în lume. Din acest motiv, Festivalul Enescu trebuie să devină o emblemă pentru România - un brand cultural de ţară", a declarat ministrul Culturii, PuPuiu Haşotti
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
-
Tradiţii şi obiceiuri în Duminica Floriilor. Care este superstiţia pentru fetele nemăritate
-
George Simion strânge la Bucureşti conservatorii europeni. Ce plan are AUR pentru Europa
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
Ca urmare a acestei iniţiative, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va promova festivalul în cadrul acţiunilor de marketing turistic pe care le derulează în mod curent. Totodată, colaborarea se referă la promovarea de itinerarii culturale aferente evenimentului, a muzeelor, caselor memoriale, aşezămintelor culturale, având tematica "George Enescu".
Astfel de acţiuni se referă la asigurarea unui spaţiu dedicat promovării festivalului în standul României organizat de MDRT la târgurile şi expoziţiile turistice la care participă, la organizarea de vizite de documentare tematice, în România, pentru diverse categorii de publicuri, la includerea evenimentului şi a obiectivelor turistice tematice în propriile materiale de informare - broşuri, pliante, CD-uri -, în special în cele destinate promovării turismului cultural, şi la alte instrumente de marketing turistic gestionate de reprezentanţele MDRT din străinătate.
În ceea ce priveşte Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional, acesta va asigura realizarea, de către organizatorul evenimentului, a materialelor de promovare a evenimentului - cataloage, broşuri, pliante, postere, ghiduri, materiale audio-video, CD-uri, DVD-uri, dar şi promovarea brandului de turism al României, prin inserarea în propriile materialele editate cu prilejul festivalului, stabilirea acelor itinerarii tematice care să fie promovate şi participarea la evenimentele organizate de MDRT, prin susţinerea de prezentări cu privire la festival.
Acţiunile punctuale în cadrul cărora MCPN şi MDRT vor colabora în baza acestui protocol vor fi stabilite în următoarele săptămâni de direcţiile de specialitate din cele două ministere.
Cea de-a XXI-a ediţie a Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu" se va desfăşura în perioada 1 - 28 septembrie 2013, la Bucureşti.
Guvernul României, prin Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional - Artexim, este producător al evenimentului, iar Primăria Municipiului Bucureşti, Societatea Română de Radiodifuziune, Societatea Română de Televiziune au calitatea de co-producători.
Festivalul a avut deschiderea oficială în data de 4 septembrie 1958, la trei ani după moartea lui George Enescu, marcând debutul celei mai importante manifestări muzicale internaţionale găzduite de România.
Citește pe alephnews.ro: Irakul incriminează relaţiile între persoane de acelaşi sex. Pedeapsa maximă este 15 ani de închisoare
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Die Welt a publicat acordul de pace pe care Ucraina și Rusia l-ar fi putut semna încă din aprilie 2022
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BREAKING! Anunț de la Buckingham despre starea de sănătate a Regelui Charles. Comunicat oficial emis după ce s-au pregătit de înmormântare
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe