- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (11.11.2015, 09:00)
- Patricia Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
YouTube, la 10 ani de la lansare: Conţinutul este noua reclamă
YouTube este, la zece ani de la lansare, "un mediu nou prin care se pot împărtăşi poveşti originale, în care conţinutul este noua reclamă pentru mărci", a spus Marta Lysiac, strategic partner manager al platformei online la evenimentul aniversar al acestui site, care a avut loc marţi, la Bucureşti.
2205 afișări
YouTube, la 10 ani de la lansare: Conţinutul este noua reclamă
"YouTube este o platformă, nu o televiziune", a declarat Marta Lysiac, făcând referire la faptul că tot mai multe posturi TV se folosesc de aceasta pentru a-şi spori vizibilitatea. În acelaşi timp, YouTube a dat naştere unor celebrităţi şi unui nou gen de conţinut.
Primul videoclip a fost încărcat pe YouTube pe 23 aprilie 2005, fiind intitulat "Me at the zoo", iar, în prezent, peste 1 miliard de utilizatori accesează platforma în decursul unei luni, a menţionat Philip Justus, vicepreşedinte al Google pentru Europa centrală şi de est. "Dacă poveştile sunt bune, ele vor fi transmise mai departe de utilizatori", a declarat acesta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
-
Elveţia a invitat peste 160 de ţări la conferinţa pentru pace în Ucraina. Rusia nu este pe listă
Mărcile au învăţat să folosească această platformă la adevărata sa valoare, a mai spus şi Marta Lysiak. "Este un mediu nou prin care se pot împărtăşi poveşti originale, iar conţinutul este noua reclamă", a menţionat aceasta, precizând că, în urma unui studiu realizat în anul 2015, 72% dintre cei chestionaţi, care au achiziţionat autoturisme, au declarat că au fost influenţaţi în decizia de cumpărare de videoclipurile publicate pe YouTube de fabricanţii acestora.
Pe de altă parte, în cazul achiziţionării de telefoane inteligente, procentul celor impulsionaţi de clipurile video urmărite pe YouTube este de 62%, iar în ceea ce priveşte cumpărarea de produse cosmetice şi folosirea acestora, procentul ajunge la 66%.
"O sută de branduri de top au publicat, în 2015, un videoclip pe YouTube la fiecare 18 minute", a adăugat Lysiak, spunând că, în total, anul acesta, au fost încărcate 400 de ore de conţinut pe minut.
Despre felul în care companiile reuşesc să transmită mesaje cu caracter comercial, Dan Bulucea, country manager al Google România, a afirmat că "toţi avem acum acces la ceea ce ne pasionează şi ne distrează. YouTube a devenit al doilea motor de căutare şi am ajuns în punctul în care mărcile fac reclame pe care noi, utilizatorii, alegem să le urmărim".
Între exemplele de succes din meniul online românesc se află canalul YouTube al HaHaHa Production, iar despre crearea şi promovarea online a unor celebrităţi în muzică, Smiley, fondator al acestei case de producţie, spune că "este foarte greu acum să fii un geniu neînţeles, pentru că există YouTube". "Pe vremuri, dacă nu erai la Atomic TV, nu existai", a afirmat acesta, amintind de era dominată de televiziuni.
O altă mostră de reuşită a venit de la Michael Stevens, realizatorul canalului Vsauce, care a accentuat faptul că "YouTube nu este competiţional. Este un mediu unde e loc pentru toată lumea", dar şi că utilizatorii împărtăşesc videoclipuri cu care se identifică, iar prin asta "nu promovează realizatorul, ci pe ei". "Sunt lucruri în care crezi, pe care le agreezi şi îţi doreşti ca alţii să vadă care sunt opţiunile tale", a mai spus acesta.
"Ce distribuim se reflectă asupra noastră. Ne ajută, în primul rând, pe noi, apoi companiile", a mai afirmat Stevens.
În fiecare zi, pe YouTube - site-ul de partajare de fişiere video deţinut de motorul de căutare Google - sunt vizionate sute de milioane de ore şi sunt generate miliarde de vizualizări, iar numărul de ore urmărite lunar pe YouTube creşte cu 50% în fiecare an, conform statisticilor prezentate pe youtube.com.
YouTube are peste 7 milioane de utilizatori unici lunar, în România, iar pe această platformă sunt înregistrate, în prezent, peste un milion de canale româneşti.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Florin Piersic este în pericol și trebuie dus de urgență la Viena! Scandal uriaș generat de evenimentele din spital
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe