- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.06.2013, 13:41)
- Ovidiu Tempea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRD a lansat un card Platinum pentru clienţii cu venituri de peste 7.000 lei pe lună
BRD-Groupe Societe Generale a lansat marţi cardul Platinum, sub sigla Mastercard, un produs premium destinat în principal clienţilor de private banking, care va fi disponibil pentru orice client cu venituri lunare de peste 7.000 lei.
2231 afișări
BRD a lansat un card Platinum pentru clienţii cu venituri de peste 7.000 lei pe lună (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cardul este disponibil în trei variante, două de debit, în lei şi în valută, şi un card de credit exclusiv în lei. Cardul de credit are o perioadă de graţie de până la 60 de zile, iar suma maximă atât pentru overdraft, cât şi pentru cardul de credit este de 110.000 lei sau 25.000 euro.
Directorul comercial persoane fizice, Adrian Jantea, a arătat că, deşi este vorba despre un card premium, pentru care nu se califică toţi clienţii băncii, va fi duistribuit la ghişee, faţă de cardul Black, aflat de mai mult timp în oferta băncii, card exclusivist, comercializat "by invitation only".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Jantea a arătat că prima ţintă sunt cei peste 1.000 de clienţi de privat banking şi a adăugat că celălalt produs premium, Black, a fost comercializat doar pentru 10% din numărul clienţilor de privat banking, segment care oricum are un prag de intrare de peste 100.000 euro.
Costul anual de administrare al noului card este de 450 lei, sumă care acoperă majoritatea serviciilor, inclusiv asigurări de călătorie, acces la saloanele VIP de pe 600 de aeroporturi şi parteneriate cu diverse companii din România, în plus faţă de parteneriatele Mastercard.
Printre exemplele oferite de Elena Oprea, director marketing management produse, figurează parteneriatele cu Ana Hotels, Howard Johnson şi Continental.
Banca mizează şi pe design-ul noului card, realizat dintr-un plastic special, mai subţire şi cu o rezistenţă mai mare decât cardurile obişnuite, şi vrea să promoveze produsul ca un auxiliar pentru clienţi "cu prestigiu, rafinament şi eleganţă".
Totodată, cardul oferă standard şi plata contactless, piaţă unde BRD deţine 3.000 de terminale şi a emis deja peste 100.000 de carduri.
Oprea a explicat că pentru utilizarea la valoarea maximă a overdraftului sau a liniei de credit, DAE se plasează sub 20%.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe