- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (15.10.2015, 12:09)
- Emil Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ceasurile inteligente Vector, dezvoltate de la zero în România, au fost lansate în ţara noastră. Cât costă - FOTO
Start-up-ul Vector Watch, fondat anul trecut de antreprenorul Andrei Pitiş, a lansat ceasurile inteligente sub brandul Vector pe piaţa românească, distribuite exclusiv prin Orange, la preţuri cuprinse între 300 şi 500 de euro.
1541 afișări
Ceasurile inteligente Vector, dezvoltate de la zero în România, au fost lansate în ţara noastră. Cât costă (Imagine: Facebook)
Ceasurile, disponibile de asemenea pe pieţele din Marea Britanie şi SUA, au ecran alb - negru, pot funcţiona până la 30 de zile cu o singură încărcare a bateriei, sunt fabricate din oţel inoxidabil şi sunt singurele de pe piaţă compatibile cu cele mai populare sisteme de operare - iOS, Android şi Windows Phone.
Smartwatch-urile au fost dezvoltate de la zero în România, de la proiectare şi design la platforma software sau hardware, iar în prezent sunt asamblate în China.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Veşti bune pentru milioane de români. Poşta Română a început sâmbătă distribuirea în avans a pensiilor aferente lunii mai
-
Die Welt publică acordul de pace pe care Ucraina şi Rusia l-ar fi putut semna în aprilie 2022
-
Răsturnare de situaţie din piaţa muncii. Exodul a luat sfârşit: Procentul românilor care caută activ de lucru în străinătate scade semnificativ – doar 8% mai vor să plece
"Vector Watch vine în completarea ofertei de accesorii wearable a Orange, care a înregistrat în prima parte a anului vânzări de patru ori mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut", arată operatorul telecom, într-un comunicat.
În vara anului trecut producătorul de ceasuri a beneficiat de o investiţie de 500.000 de euro din partea antreprenorului Radu Georgescu, acesta fiind principalul finanţator.
Afacerea lansată anul trecut în România are în prezent sediul central la Londra şi este condusă de un fost director general al producătorului de ceasuri Timex, Joe Santana.
Pe segmentul smartwatch-urilor sunt prezente, printre altele, companiile Samsung, Apple, Sony şi Huawei, dar şi brandul Evolio, al antreprenorului Liviu Nistoran, cu X-Watch. Pentru acest model livrările vor începe la 20 octombrie, preţul ceasului fiind de 400 de lei.
Citește pe alephnews.ro: Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nutriționistul Mihaela Bilic ne spune ce tip de lapte trebuie să cumpărăm din supermarket, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 11:34
-
astăzi, 11:31