- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Începe cea mai grea perioadă după 1989: Lupta pentru cash
Ce poate fi mai dăunător pentru o mare companie petrolieră decât este accidentul din Golful Mexic pentru British Petroleum? Cash flow-ul, răspunde Jim Chanos, şeful de fond de investiţii care a intuit prăbuşirea Enron şi a câştigat din asta.
Începe cea mai grea perioadă după 1989: Lupta pentru cash (Imagine: Catalina Filip/Mediafax Foto)
Nici în România problemele de lichiditate ale unei companii, chiar importante, nu sunt prea analizate sau mediatizate, în comparaţie cu vagile planuri anticriză ale Guvernului sau cu întâlnirile politice de taină, cu toate că neajunsurile pricinuite de blocajul financiar sunt mai mari decât efectul unei decizii ministeriale, pentru că lipsa lichidităţilor într-o companie înseamnă, mai devreme sau mai târziu, moartea acesteia.
Abilitatea de a înţelege şi de a optimiza fluxul de lichidităţi este extrem de importantă pentru o companie. "Poţi avea un bilanţ superb, un cont de venituri şi cheltuieli ce arată impecabil, profit de 30% din cifra de afaceri, dacă nu ai cash, intri în insolvenţă", spune Cristian Ionescu, country cluster manager la Coface România
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că toți din țară au puterea și o exercită
-
MAE: Nouă cetăţeni români şi membri de familie au fost evacuaţi din Fâşia Gaza
-
Rusia îşi intensifică producţia de armament, după ce Statele Unite au anunţat un nou ajutor pentru Ucraina
-
Proteste violente de Ziua Muncii în Franţa şi Turcia
Citiţi mai multe despre cum vor trece companiile româneşti prin cea mai grea perioadă de după 1989 pe www.businessmagazin.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO