- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.08.2023, 11:30)
- Cristina Bellu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
KMG International (Rompetrol) începe revizia planificată a terminalului offshore din Marea Neagră
KMG International (Rompetrol) începe revizia planificată a terminalului offshore din Marea Neagră care asigură aprovizionarea cu ţiţei a rafinăriei Petromidia. Investiţia totală este estimată la 4,3 mil. dolari.
146 afișări
KMG International (Rompetrol) începe revizia planificată a terminalului offshore din Marea Neagră
Midia Marine Terminal (MMT), companie membră a Grupului KMG International, anunţă că a început lucrările de revizie la terminalul marin aflat la 8,6 kilometri în largul Mării Negre şi care asigură aprovizionarea cu ţiţei a rafinăriei Petromidia.
Lucrările vor dura aproximativ trei săptămâni, şi vor fi executate cu personalul propriu si contractat al Midia Marine Terminal, peste 100 de oameni fiind implicaţi în proiect, spun oficialii companiei.
Potrivit acestora, mentenanţa va viza, în principal, schimbarea tuturor furtunurilor plutitoare şi submarine, peste 50 de piese care însumează aproximativ 600 de metri, investiţia totală fiind estimată la aproximativ 4,3 milioane dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Trump acceptă provocarea lui Biden. Cei doi vor participa la două dezbateri prezidențiale înainte de alegeri
-
Corvinul Hunedoara câştigă Cupa României. Formaţia din Liga 2 ar putea juca în Europa League
-
Netanyahu: Vom face ceea ce trebuie să facem în Rafah
-
Ministrul slovac al Apărării: starea premierului este „extraordinar de gravă”
„Folosim cele mai bune materiale pentru aceste lucrări, dezvoltate prin utilizarea tehnologiilor de top în domeniu, pentru că operarea terminalului marin are o importanţă strategică pentru toate operaţiunile desfăşurate de Grupul KMGI. Noile materiale vor asigura un flux constant de materii prime, în cele mai bune condiţii de siguranţă, atât pentru ansamblul tehnic, cât şi pentru mediul marin”, explică Ioan Taus, Director General al Midia Marine Terminal.
Cu o capacitate de transfer de 16 milioane tone/an, terminalul reprezintă unica facilitate de descărcare – încărcare ţiţei de acest tip din România.
Pentru prevenirea potenţialelor riscuri de poluare, compania spune că a implementat un set de proceduri stricte, inclusiv exerciţii şi planuri pentru combaterea deversărilor cu produs petrolier. Astfel, biodiversitatea din arealul litoral al Mării Negre, cât şi cel al Rezervaţiei Biosferei Deltei Dunării, aflat în imediată apropiere, sunt protejate de factorii de risc.
În prima jumătate a anului, la terminalul marin al companiei au fost descărcate peste 30 de nave de mari dimensiuni, cu capacitate de transport care variază între 100.000 şi 160.000 de tone. Acestea au transportat, pentru rafinăria Petromidia Năvodari, circa 2,6 milioane de tone de ţiţei, principala sursă fiind câmpurile petrolifere din Kazahstan.
La acest moment, capacitatea de stocare a ţiţeiului, în parcul de rezervoare aflat în proximitatea rafinăriei Petromidia, este la nivel maxim, fiind asigurate materiile prime necesare pentru operarea în condiţii optime a celei mai mari rafinării din România.
În cazul în care va fi nevoie de stocuri suplimentare de materie primă, Rafinaria Petromidia va putea folosi soluţii alternative pentru asigurarea necesarului, inclusiv din capacităţile de stocare aflate în Portul Constanţa, conform ZF.
Terminalul marin deţinut de KMG International operează de aproape 15 ani, timp în care a fost folosit pentru a alimenta rafinăria Petromidia cu aproximativ 55 de milioane de tone de materii prime, sosite cu 650 de nave, cantităţi provenite, în mare măsură, din Kazahstan, cu sprijinul unicului acţionar al Grupului KMGI, compania naţională de petrol şi gaze KazMunayGas.
Terminalul este de tip Single Point Mooring (sistem singular de legare) şi este compus din dintr-o parte statică, fixată de fundul marii printr-un sistem de ancore, şi o a doua parte, la care se leagă nava, care poate gira liber în jurul părţii statice, cu ajutorul unui rulment masiv, în funcţie de vânt, curent şi valuri.
Debitul maxim de operare este de 7.000 m³/h, ceea ce înseamnă că o navă care transportă între 80.000 şi 160.000 de tone poate fi descărcată într-un interval de 24-36 de ore.
Pe lângă operaţiunile de descărcare a materiei prime, Midia Marine Terminal gestionează şi rampele de încărcare CF şi auto de pe platformele Petromidia şi Vega, dar si danele din portul Midia – danele 1-4 pentru descărcare materii prime şi dana 9 pentru încărcare de produse petroliere şi descărcarea de gaz petrolier lichefiat, respectiv etilenă, pentru activităţile de petrochimie. Volumul transvazărilor prin rampele de încărcare / descărcare din rafinăriile Petromidia şi Vega depăşeşte, anual, 3,5 milioane tone de carburanţi şi GPL.
Citește pe alephnews.ro: NYT: Hamas plănuia să construiască o bază secretă în Turcia, de unde să lovească Israelul
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Europa are șansa de a se reface ca o altă Americă din punct de vedere al structurii instituționale, al guvernanței
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Urmează o nouă furtună financiară: Legendarul Warren Buffett deja şi-a pus deoparte aproape 200 de mld. de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Fostul milionar din fotbalul românesc a ajuns sărac lipit pământului la 72 de ani! A primit 23 de ani de pușcărie pentru crimă și porecla „Călăul de pe baltă”, soția i-a luat averea și acum a ajuns să discute cu extratereștrii
PROSPORT.RO
Se iubește cu Simona Halep!? 'Regele mezelurilor' din România rupe tăcerea, după ce s-a detonat 💣
CANCAN.RO
Mesajul CINIC postat de adolescentul suspectat de crima din Parcul Crângași, cu puțin timp înainte de atac / Cine e Francis „Beleaua”
GANDUL.RO
SIMONA HALEP, RELAȚIE AMOROASĂ SECRETĂ cu un MILIONAR ROMÂN! Bărbatul are deja o CONCUBINĂ și un COPIL
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe