- Home
- Economic
- SHANGHAI, (16.12.2013, 10:25)
- Vlad Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault va începe în următorii 3 ani producţia de maşini în China, în parteneriat cu Dongfeng Motor
Grupul francez Renault, care deţine Dacia, va construi o fabrică în China în parteneriat cu grupul Dongfeng Motor, vizând să comercializeze în anul 2016 pe piaţa chineză primele autoturisme de producţie locală.
184 afișări
Renault va începe în următorii 3 ani producţia de maşini în China, în parteneriat cu Dongfeng Motor
Cele două companii vor colabora cu partenerul de alianţă al Renault, compania japoneză Nissan, care produce deja automobile în China în parteneriat cu Dongfeng, în cadrul unui "triunghi de aur" generator de sinergii în zona costurilor şi investiţiilor în tehnologie, a declarat Carlos Ghosn, directorul general al Renault şi , transmite Bloomberg.
Renault şi Dongfeng au semnat luni în Wuhan, China, un acord de parteneriat care presupune investiţii de 7,76 miliarde yuani (929 milioane euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Kim Jong-Un este acuzat că-l ajută pe Putin în război. Rusia a atacat Ucraina cu rachete nord-coreene
-
MAE: Nouă cetăţeni români şi membri de familie au fost evacuaţi din Fâşia Gaza
-
Rusia îşi intensifică producţia de armament, după ce Statele Unite au anunţat un nou ajutor pentru Ucraina
-
Proteste violente de Ziua Muncii în Franţa şi Turcia
Până în 2016, când vizează comercializarea primului autoturism Renault de producţie locală pe piaţa chineză, grupul francez va fi rămas cu aproximativ 10 ani în urma rivalilor Volkswagen, General Motors şi Toyota, care au dezvoltat deja linii de producţie pe cea mai mare piaţă auto din lume, notează Bloomberg.
Cu o cotă de piaţă de numai 3,1%, producătorii francezi de automobile au cea mai slabă prezenţă în China, fiind devansaţi de producătorii locali, dar şi de rivalii din Germania, SUA, Japonia şi Coreea de Sud, potrivit Asociaţiei Producătorilor de Automobile din China.
Producţia de automobile în China va ajuta Renault să scape de acciza de 25% pe importul de automobile, astfel că preţurile practicate de companie vor deveni mai competitive.
Decizia grupului francez de a începe asamblarea de autoturisme în China face parte din strategia de reducere a dependenţei de Europa, unde generează aproximativ jumătate din vânzări, iar piaţa auto este la minimul ultimilor 20 de ani.
Preşedintele Dongfeng Motor, Xu Ping, a declarat luni că parteneriatul cu Renault poate deveni un jucător competitiv prin valorificarea experienţei acumulate de Nissan, de la dealer şi marketing la tehnologie.
Compania mixtă Renault-Dongfeng are în prezent licenţă numai pentru SUV-uri, însă vizează, cu timpul, să producă întreaga gamă de autovehicule pentru pasageri.
Citește pe alephnews.ro: AUR rămâne fără candidați. Partidul a pierdut 4 procente în sondaje la europarlamentare, într-o singură lună
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe