- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.11.2014, 16:43)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului, nu numai în perioadele oficiale de reduceri, la final de sezoane, spun retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.
328 afișări
Românilor le plac procentele şi vânează promoţii pe toată perioada anului (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto)
"Românilor le plac procentele. Noi vindem 50% la preţ normal şi 50% la reduceri. Pe online, însă, 90% din vânzări sunt la reduceri", a declarat, la evenimentul Retail Arena, Victor Tighinean, country manager al retailerului de încălţăminte Ecco Shoes.
La rândul său, Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel, arată că românii nu mai ţin cont de perioada oficială de reduceri, având un apetit crescut pentru promoţii.
"Există un apetit crescut pentru promoţii, impactul asupra business-ului este însă unul negativ. Încercăm să facem faţă mişcărilor din piaţă, iar varianta ideală ar fi ca, după ce ai reuşit să vinzi mai mult de 50% din stoc, să începi să te gândeşti la o perioada de reduceri", a declarat Cornelia Nicolae, country manager al retailului de modă Stefanel.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
-
883 de permise de conducere au reţinut poliţiştii de 1 Mai
-
Sfaturi de la ANPC pentru vopsirea ouălor: Nu folosiţi vopsea tipografică sau pentru textile
-
Primul vot din viaţă. Ministerul Educaţiei: Pe 9 iunie, peste 1,1 milioane de tineri vor avea prima lor experienţă de vot
Şi Alina Bistreanu, directorul general al grupului de fashion LPP, care are în portofoliu brandurile de modă Reserved, Cropp Town, House, Mohito şi Sinsay, spune că perioada reducerilor generează 30% din cifra de afaceri a companiei, dar totuşi consumatorii iau în calcul şi calitatea şi designul, nu numai preţul în alegerea unui produs.
"Fie că vorbim de perioadele oficiale de reduceri, fie că vorbim despre perioadele neoficiale, cifra de afaceri este undeva la 30% din totalul anual. Preţul este important în alegerea unui produs, dar nu numai, şi calitatea şi designul produsului", a arătat Bistreanu.
Citește pe alephnews.ro: Datoria publică a României a atins 841 de miliarde lei în februarie 2024 și depășește 52,5% din PIB
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Parcarea mega-aroganțelor! Au 'rupt' cluburile de lux de la Mamaia, de 1 Mai, cu bolizii de sute de mii de euro!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe