- Home
- Economic
- NEW YORK, (17.06.2013, 10:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie
Airbus şi Boeing s-au poziţionat pentru prezentări importante la salonul aeronautic care începe luni la Paris, în lupta aprinsă pentru supremaţia pe piaţa avioanelor comerciale, relatează CNBC.
323 afișări
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
În cazul Airbus, atenţia se va concentra pe noul avion A350 XWB, care a efectuat vineri primul său zbor test.
Boeing va miza pe anunţarea aşteptată a celei de-a treia versiuni, mai mari, a aeronavei 787 Dreamliner.
Aşa cum se întâmplă de obicei, ambele companii vor încerca să demonstreze că reuşesc să câştige comenzi în detrimentul celeilalte.
Salonul din acest an are loc într-o perioadă în care atât Airbus cât şi Boeing se află în cea mai bună formă financiară. Ambele au profituri şi comenzi în creştere, datorită cererii mondiale pentru avioane cu consum redus de carburant.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Reacţia lui Biden după violenţele din campusuri: Au dreptul să protesteze, dar nu să provoace haos
-
Un stâlp electric s-a păbuşit în craterul de la Slănic. Alte 16 persoane, evacuate din apartamente
Comenzile primite de Boeing şi Airbus se întind în majoritatea cazurilor pe mai mulţi ani, iar în unele cazuri până la sfârşitul deceniului.
Pe lângă creşterea comenzilor, întrebarea este dacă cei doi producători de avioane reuşesc cu succes să îşi mărească şi marrjele de profit şi eficienţa producţiei.
În ultimii Ani, Airbus a reuşit să îşi îmbunătăţească eficienţa liniilor de producţie, în timp ce Boeing a anunţat că trebuie să îşi mărească marjele, iar acest fapt se va întâmpla odată cu creşterea producţiei 787.
Succesul din anii următori va fi determinat, în ambele cazuri, de lansarea şi livrarea unor noi modele de aeronave.
Boeing s-a confruntat cu numeroase întârzieri costisitoare în producţia 787, inclusiv cu consemnarea la sol a aeronavelor din cauza unor incendii la baterii şi se concentrează pe evitarea unor probleme similare cu 737MAX.
Airbus urmează la rândul ei să facă primele livrări de avioane A350 XWB spre sfârşitul acestui an.
Citește pe alephnews.ro: Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Taylor Swift deține un portofoliu imobiliar în valoare de 100 de milioane de dolari. Câte locuințe posedă Miss Americana
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Imagini demențiale cu prezentatorul PRO TV: s-a cherchelit, a făcut show, iar finalul e fabulos!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe