- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii
Toate organizaţiile îşi doresc să ajungă numărul unu pe piaţă pe care activează. Însă, odată ajunse acolo, eforturile de a se menţine sunt şi mai mari decât cele depuse în drumul spre succes. Pentru că în fiecare zi se nasc alţi potenţiali competitori care îşi fixează un singur obiectiv: să detronezii liderii.
Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Companii cu renume la nivel mondial au fost devansate în servicii, vânzări şi popularitate de alte firme mai mici, chiar start-up-uri care au revoluţionat piaţa cu produse originale, inovatoare, influenţând astfel comportamentul consumatorilor.
Mulţumirea de sine reprezintă principalul motiv pentru care giganţii ajung să coboare din vârf atunci când o societate mai mică (din punct de vedere al dimensiunilor şi promovării) pătrunde pe piaţă cu idei ambiţioase şi curajul de a risca prin intermediul produselor/serviciilor lansate, susţin specialiştii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că toți din țară au puterea și o exercită
-
MAE: Nouă cetăţeni români şi membri de familie au fost evacuaţi din Fâşia Gaza
-
Rusia îşi intensifică producţia de armament, după ce Statele Unite au anunţat un nou ajutor pentru Ucraina
-
Proteste violente de Ziua Muncii în Franţa şi Turcia
Ce exemplu mai bun de dat în acest caz îl reprezintă decât Apple vs. Nokia. Cea mai mare corporaţie din Statele Unite, listată pe bursa NASDAQ, a revoluţionat pur şi simplu lumea tehnologică cu produsele sale inovatoare - iphone, iPad şi ipod. Atât de multă popularitate a câştigat compania lui Steve Jobs, încât i-a lăsat cu uşurinţă în urmă pe principalii producători de telefoane mobile din lume.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO