- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (30.04.2017, 12:03)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiu: Doar 3 din 10 companii din România folosesc social media pentru vânzări
Peste 60% din companiile din România susţin că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităţilor de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări, cele mai folosite platforme fiind Facebook şi LinkedIn, potrivit unui studiu al companiei de consultanţă Valoria.
322 afișări
Studiu: Doar 3 din 10 companii din România folosesc social media pentru vânzări
Conform studiului „Like & Share 2017”, un studiu despre social media marketing în cadrul companiilor din România realizat de Valoria, eficienţa marketingului în cadrul reţelelor de socializare este recunoscută de 80% din companii.
În urmă cu patru ani, 22% din companii îşi puneau întrebarea dacă să includă social media în planul lor de marketing; în prezent, doar 5% au în continuare un anumit tip de rezistenţă la această abordare. Mai exact, 87% din companiile din România spun că utilizează reţelele sociale în marketing, iar 8% spun că vor începe să le utilizeze în perioada următoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Cele mai folosite platforme pentru social media marketing în România sunt Facebook (96%), LinkedIn (70%) şi Youtube (44%). Conform Social Media Examiner, pe primele trei locuri la nivel global se află Facebook (93%), Twitter (76%) şi LinedIn (67%).
Platformele cele mai folosite de companiile din România pentru reclamele sponsorizate sunt Facebook (81%), Google (50%) şi LinkedIn (14%). Tot Social Media Examiner arată că, la nivel global, primele trei locuri sunt ocupate de Facebook (87%), Google (39%) şi Twiter (18%), urmat abia apoi de LinkedIn cu 17%.
Doar 25% din respondenţi spun că au o strategie privind social media marketing la nivelul întregii companii, 51% spun că au o astel de strategie la nivelul echipei de marketing, iar 4% au o strategie de social media marketing numai la nivelul echipei comerciale. În continuare, două din 10 companii nu au nici un fel de startegie pentru social media marketing.
Conform rezultatelor cercetării, cele mai multe companii folosesc social media marketing în România de 2-3 ani (25%), dar la nivel global, procentul cel mai mare este cel al companiilor care folosesc social media marketing de peste 5 ani (21%). Companiile care folosesc social media marketing de mai puţin de un an este de 15% în România şi de 20% la nivel global.
Potrivit studiului citat, 37% din companiile din România au investit sub 1.000 de euro în promovarea prin intermediul reţelelor sociale în ultimul an, 25% au investit între 1.000 şi 3.000 de euro, 11% au investit între 3.000 şi 5.000 de euro, în timp ce 9% au investit între 5.000 si 10.000 de euro pentru acelaşi demers. Numai 13% din respondenţi au afirmat că au investit peste 10.000 de euro în promovarea companiilor lor prin social media în ultimul an.
Cele mai multe companii (82%) oferă followerilor conţinut despre produsele şi serviciile companiei, 66% dau informaţii despre companie, iar 58% au conţinut despre campanii, promoţii, vânzare directă sau indirectă. Ofertele de locuri de muncă apar pe social media la doar 41% din companii. La nivel global, 41% din companii măsoară randamentul investiţiilor în social media, comparativ cu 59% în România.
Cât priveşte timpul săptămânal alocat pentru promovarea companiei în social media, atât în România (59%) cât şi la nivel global (36%), cele mai multe companii spun că alocă maxim 1-5 ore pentru această activitate. Totuşi, la nivel global 21% din companii alocă 11-20 de ore, pe când în România doar 7% alocă acest timp.
Rezultatele cercetării mai arată că 37% din companiile din România au postări zilnice pe canalele de social media, 31% o dată la 2-3 zile, iar 27% au o postare pe săptămână.
Chestionarul, la care s-au primit 339 de răspunsuri, a fost aplicat în perioada 9 februarie – 11 aprilie 2017.
Citeşte şi: Jobul fără program, la care poţi munci când vrei şi cât vrei. Cum a câştigat această femeie 1 milion de dolari într-un an
Citeşte şi: GALERIE FOTO, VIDEO Peste 300 de taximetrişti în marş cu maşinile prin oraş cerând ca Uber să plece din România
Citeşte şi: VIDEO Dorin Oancea, editorialist MEDIAFAX: Bătaia lungă a disputei dintre taximetrişti şi Uber
Citeşte şi: Uber oferă şoferilor din Marea Britanie facilităţi speciale pe fondul criticilor legate de drepturile angajaţilor
Citeşte şi: Românii pleacă la mare cu trenul de 1 MAI. Vagoanele sunt PLINE, CFR Călători suplimentează numărul de locuri/ Care sunt TARIFELE la tren, autocar, Uber şi maşini particulare
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe