- Home
- Economic
- LONDRA, (21.05.2014, 12:22)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume: APPLE a fost detronată de pe prima poziţie
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate şi cercetare Millward Brown.
5133 afișări
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume: APPLE a fost detronată de pe prima poziţie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.
În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.
Brandurile din sectorul tehnologic domină primele poziţii ale topului.
Google şi Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) şi Amazon (64,3 miliarde dolari).
ULTIMELE ȘTIRI
-
ȘTIU PE CE LUME TRĂIESC – cu Adrian Sârbu, Hofi și Nemo. ASTĂZI, de la 22:00, pe Aleph News!
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
-
Raport: UE are cea mai bună percepţie în lume. Reputaţia SUA scade în lumea musulmană. Percepţiile despre China sunt împărţite în timp ce Rusia are cea mai negativă imagine
-
Mândria chinezilor, sperietoare pentru restul lumii: Fujian, „cea mai mare şi mai puternică navă de război construită vreodată de o naţiune asiatică”
Unele dintre marile companii din IT nu au reuşit, însă, să intre în top zece.
Astfel, brandul Facebook valorează 36 de miliarde de dolari şi se află pe locul 21, în urma unei creşteri de aproape 70% faţă de anul anterior. Creşterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo şi Siemens a fost mai limitată, de 21%, 44% şi 36%.
Printre brandurile intrate în top în această ediţie se numără Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, şi LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Democrația e ca aerul, îl poți respira dacă-l ții curat. Monopolul partidelor a pus stăpânire pe România
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
Medicii ar putea fi nevoiți să îi amputeze un picior lui Florin Piersic! Dezvăluiri de ultimă oră despre marele actor 😲
CANCAN.RO
Câți copii are de fapt Florin PIERSIC? Secretul pe care l-a ținut ascuns toată viața: „Vreau să fac ceva...”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe