- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.03.2024, 19:57)
- Ioana Niţă
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un start-up din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare
- Start-up-ul Munch din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare.
- Alexandru Ţurcanu se va ocupa de vânzări pe plan local, anunţă Ziarul Financiar.
254 afișări
Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piaţa din România, lansând aplicaţia pe plan local mai devreme decât estimase iniţial (aprilie-mai). În prezent, aplicaţia Munch este disponibilă utilizatorilor din Bucureşti, punându-le acestora la dispoziţie din 72 de locaţii de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe şi Plăcinte şi Manay Chinese Food.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Avertismentul unui cercetător: Chatboții care simulează persoane decedate riscă să-i tulbure pe cei dragi prin „bântuiri digitale nedorite”
-
Medicii de la Spitalul „Foişor” despre starea de sănătate a lui Florin Piersic: Starea generală gravă după sepsis a pornit de la genunchi
-
Ministrul israelian al apărării, mesaj „prietenilor şi duşmanilor”: Ne vom atinge obiectivele
-
Ciolacu: România se prăbuşeşte fără fondurile europene şi reformele UE
„Intrarea pe piaţa din România marchează un pas important pentru noi şi reprezintă şi o oportunitate de a avea un impact semnificativ în regiune. Ne bucurăm că am găsit deschidere pe piaţa locală şi că vom contribui la reducerea risipei alimentare, în timp ce le vom oferi clienţilor noştri produse delicioase la preţuri accesibile”, a declarat Kirill Perepelica, cofondator şi Chief Expansion Officer în cadrul Munch.
Utilizatorii aplicaţiei Munch pot achiziţiona produse alimentare de la restaurante şi magazine la preţuri reduse între 50 – 70%. Pentru a intra în posesia produselor, utilizatorii trebuie să le rezerve şi să le plătească în aplicaţie, iar apoi să le ridice personal.
În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experienţă locală, condusă de Alexandru Ţurcanu, care a fost anterior director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway.
„Am construit o echipă alături de care ne vom concentra în următoarele luni pe dezvoltarea locală, în Bucureşti şi judeţul Ilfov, după care ne vom uita la marile oraşe din ţară. Acest tip de business, cum este Munch, este aproape de comunitate, ajută atât restaurantele şi magazinele, cât şi clienţii, în timp ce reduce risipa alimentară”, a declarat Alexandru Ţurcanu, director de vânzări al Munch România.
Obiectivul Munch este ca până la finalul acestui an să ajungă la peste 500 de parteneri pe plan local – din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară.
De la înfiinţarea sa în 2020, Munch a salvat aproape 2,5 milioane de pachete de mâncare la nivel internaţional, start-up-ul maghiar fiind prezent şi în Cehia şi Slovacia. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
În prezent, aplicaţia Munch are în total peste 1,5 milioane de descărcări şi peste 3.500 de parteneri în cele patru ţări în care activează.
Citește pe alephnews.ro: Nokia relansează modelul 3210, apărut acum 25 de ani. Telefonul va costa 349 lei și va avea și jocul Snake
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Cine este antreprenorul care vrea să transforme cele mai arzătoare dorinţe ale oamenilor într-o afacere. El a creat şi vândut mai multe afaceri
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
Dezvăluiri tulburătoare făcute de Iulia Albu, după ce fostul soț a anunțat că are cancer: ”S-a adeverit ce bănuiam!” + Promisiunea făcută
CANCAN.RO
Cine este Anna Török, soția lui Florin Piersic. Cei doi au trăit o poveste de dragoste ca în filme
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:32
-
astăzi, 18:25
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 806. Budapesta se delimitează de sprijinul NATO pentru Ucraina / SUA pregătesc mai multe pachete de ajutor pentru Ucraina / Guvernator ucrainean: Rusia va pătrunde în inima Ucrainei dacă va captura Chasiv Yar / Kosovo: Europa ,,ar trebui să se pregătească" pentru mai multe războaie dacă Rusia nu pierde