- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.12.2014, 19:14)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei Orbit în România
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei de mestecat Orbit în România, marca urmând să fie redenumită Extra doar în Marea Britanie şi Irlanda.
253 afișări
Wrigley nu va renunţa la brandul gumei Orbit în România
"Această marca va fi redenumită în Extra doar în Marea Britanie şi în Irlanda, iar măsura nu va impacta piaţa din România. Aici, Orbit continuă sa fie cel mai important şi mai apreciat brand din portofoliul Wrigley", precizează compania.
Portalului talkingretail.com a scris săptămâna trecută că Wrigley renunţă din luna ianuarie a anului viitor la brandul gumei de mestecat Orbit, care va fi încorporat în brandul Extra, compania urmând să lanseze şi două noi arome.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
"2014 a fost un an de un succes incredibil pentru Extra. Aducerea Orbit sub umbrela Extra şi îmbunătăţirea ofertei vor favoriza continuarea creşterii", a declarat directorul de marketing al produselor Wrigley pentru îngrijire orală, Sue Cobbledick.
În 2015, brandul Extra va beneficia de o investiţie în valoare de 15 milioane de lire sterline pentru marketing şi un nou look. Astfel, noile Extra Peppermint şi Spearmint vor fi inscripţionate cu mesajul "Noul nume al Orbit".
Măsura coincide cu lansarea a două noi arome în cadrul gamei Extra, Strawberry şi Bubblegum, care vor avea rolul să atragă cumpărători mai tineri pentru această categorie şi să profite de interesul în creştere al consumatorilor pentru produsele de îngrijire orală şi cu arome de fructe.
Lansarea va fi susţinută printr-o campanie de publicitate la televiziune pe o perioadă de 16 săptămâni, care va reaminti beneficiile aduse de guma de mestecat fără zahăr pentru protejarea danturii întregii familii.
Citește pe alephnews.ro: Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe