- Home
- Jocurile Olimpice de la Tokyo
- (20.07.2021, 02:24)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile Olimpice: Toyota îşi retrage reclamele. Compania nu vrea să-şi asocieze imaginea cu un eveniment potenţial negativ
- Compania japoneză nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo.
- Producătorul auto nipon susţine că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
- Tot mai multe companii care sponsorizează Jocurile nu vor să-şi vadă marca asociată cu un eveniment potenţial negativ.
5334 afișări
Toyota îşi retrage reclamele de la Jocurile Olimpice de la Tokyo
Toyota nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo, care se vor deschide vineri, 23 iulie.
Decizia a fost oficializată de producătorul japonez motivat de faptul că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
Akio Toyoda, preşedintele Toyota, era de aşteptat să participe la ceremonia de deschidere, dar prezenţa a fost anulată. Toyota este unul dintre sponsorii principali ai JO.
Anunţul retragerii a fost făcut de şeful de comunicare al producătorului japonez de automobile, Jun Nagata, care a explicat că au fost produse o serie de videoclipuri care conţin diverse mesaje cu principalii sportivi.
”Participarea Toyota a avut ca scop îmbunătăţirea valorilor umane ale Olimpiadelor, valori mai autentice ale sportului care tind să ducă concurenţa la extrem, dar întotdeauna în cadrul unor reguli bine definite”, spun niponii.
Acum, însă, „scopul a căpătat un alt sens”. Cu toate acestea, Nagata a adăugat că Toyota va sprijini în continuare toţi sportivii implicaţi în Jocuri şi că va furniza în mod regulat maşinile în timpul organizării evenimentului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Statele Unite cer Qatarului să expulzeze conducerea politică a Hamas, dacă refuză încetarea focului
-
Mesajul socialiştilor europeni faţă de conservatorii Ursulei von der Leyen: Nu lucraţi cu extrema dreaptă
-
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman
-
Alegeri locale în Marea Britanie: Sadiq Khan obţine un al treilea mandat de primar al Londrei
Vezi mai multe articole din categoria jocurile-olimpice-de-la-tokyo
Tot mai mulţi sponsori sunt anti-Jocuri
Decizia Toyota reflectă alegerea, din ce în ce mai răspândită în rândul companiilor care sponsorizează Jocurile, de a nu-şi vedea marca asociată cu un eveniment potenţial negativ, având în vedere nivelul ridicat de opoziţie din cadrul opiniei publice din Japonia.
Potrivit unui sondaj realizat de radiodifuzorul Jnn la începutul lunii iulie, 35% dintre cei intervievaţi au declarat că sunt în favoarea Olimpiadei fără spectatori, 26% au fost în favoarea intrării unui număr limitat de spectator, în timp ce 34% solicită anularea Jocurilor sau amânarea acestora.
Pe lângă Toyota, şi alte companii şi-au exprimat îndoielile cu privire la metodele de desfăşurare: fondatorul SoftBank Group a criticat decizia de a păstra oricum Jocurile; Hiroshi Mikitani, CEO al Grupului Rakuten, le comparase cu o „misiune de sinucidere”. Un editorial din ziarul Asahi, un alt sponsor, ceruse anularea Jocurilor.
Japonia are o situaţie sanitară complicată. De la 1 iulie, au fost numărate în total 58 de cazuri pozitive, la aproape 20.000 de persoane care au ajuns în Japonia, inclusiv sportivi, manageri şi jurnalişti. 30% din populaţia locală solicită anularea evenimentului.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Giulgiul din Torino, în care a fost înfășurat Mântuitorul, este autentic și are 2000 de ani
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Cum a reuşit o tânără să construiască o afacere cu care face milioane de dolari şi unde lucrează doar trei ore pe săptămână cu mai puţini bani de cât dau unii pe o pereche de pantofi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Scandalul care a distrus-o pe faimoasa jucătoare de tenis: tatăl ei, acuzat că a avut o relație extraconjugală și că are un copil cu un manechin!
PROSPORT.RO
Anunţ trist despre Florin Piersic, direct din spital, de Paşte! Din păcate, nu se pune problema de externare...
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:40
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Macron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii / Rusia acuză Marea Britanie de „implicare directă din ce în ce mai mare” în război
-
ieri, 21:50
Un avion de vânătoare cu inteligenţă artificială ţine pasul cu un pilot uman