- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (08.03.2016, 20:42)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Stăpânii animalelor de companie care au conturi populare de Instagram, cu sute de mii de fani, primesc sume importante de bani pentru ca animalele acestora să apară la evenimente sau să devină imaginea unui brand, informează Business Magazin.
992 afișări
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Animalele de companie primesc de la 2.000 de dolari în sus, după ce depăşesc pragul de 100.000 de urmăritori. Conturile cu peste 150-200.000 de fani pot cere peste 3.000 de dolari pentru un eveniment, potrivit Business Magazin.
Să administrezi un cont de Instagram nu este foarte uşor, iar unii dintre stăpânii câinilor au renunţat la joburile lor pentru a se ocupa full-time de animalele lor de companie.
Un exemplu de succes este "Boo the Pomeranian", care are peste 17 milioane de fani pe Facebook, despre care s-au scris trei cărţi, există o linie de jucării inspirate de Boo şi are mai multe contracte de publicitate cu firme precum Crocs, Department 56 sau Bentex Group.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum s-au cunoscut Prințul și Prințesa de Wales? Kate Middleton s-a prefăcut că este iubita lui William înainte ca cei doi să formeze un cuplu
-
Atentatul de la Moscova. A fost arestată a 12-a persoană
-
Sud coreenii de la Hanwha au pus ochii pe România. Programul vehiculelor de luptă a infanteriei, marea miză. Partea a II-a
-
Dronele Institutului de Fizică a Pământului monitorizează zona surpării din Slănic
"Oamenii care au conturi cu peste jumătate de milion de fani câştigă foarte mulţi bani", a declarat Katie Sturino, care deţine un câine, Toast, ce are aproape 350.000 de fani pe Instagram. Toast a devenit imaginea brandului de ochelari Karen Walker şi apărut într-o fotografie promoţională pentru site-ul Zola, purtând un lănţişor de diamante în valoare de 139.000 de dolari.
Un alt exemplu este Bodhi care a câştigat popularitate în industria de fashion pentru bărbaţi. Bodhi are peste 250.000 de urmăritori pe Instagram şi a apărut în campanii promoţionale pentru Coach, Ted Baker, Slavatore Ferragamo sau Asos. Stăpânii acestuia susţin că au un venit constant de 15.000 de dolari pe lună, scrie Business Magazin.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Bărbații cărora le plac mașinile zgomotoase au o personalitate mai sadică
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Vești proaste pentru șoferi! Riscă amenzi de cinci ori mai mari. Greșeala care le poate goli buzunarele
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe