Stephen King a explicat motivul pentru care şi-a şters contul de Facebook. De ce se teme celebrul scriitor

Celebrul scriitor american Stephen King a decis să îşi şteargă contul de pe platforma de socializare online Facebook, după ce şi-a exprimat îngrijorarea privind propagarea informaţiilor false şi incapacitatea companiei de a proteja datele personale, potrivit cnn.com.

1259 afișări
Imaginea articolului Stephen King a explicat motivul pentru care şi-a şters contul de Facebook. De ce se teme celebrul scriitor

Sursa: Profimedia Images

"Părăsesc Facebook", a anunţat scriitorul pe platforma de micro-blogging Twitter.

"Nu mă simt confortabil să fiu inundat de informaţii false care sunt permise în publicitatea politică şi nici nu am încredere în capacitatea platformei de a proteja datele personale ale utilizatorilor. Urmăriţi-mă (şi pe Molly, adică The Thing of Evil (câinele scriitorului, n.r.) pe Twitter, dacă vă place", a mai scris acesta.

King este celebru în lumea întreagă pentru cele peste 50 de cărţi horror şi fantasy scrise. Premiat, printre altele, cu trofeele World Fantasy, Bram Stoker şi O. Henry, King a primit, în 2003, medalia Fundaţiei Naţionale de Carte, pentru contribuţia sa remarcabilă la literatura americană. Numeroase poveşti scrise de King, precum "The Shining" şi "Carrie", au stat la baza producerii unor pelicule hollywoodiene de succes. Cărţile sale s-au vândut în peste 350 de milioane de copii în lumea întreagă.

Scriitorul în vârstă de 72 de ani este, de asemenea, foarte activ din punct de vedere politic şi îşi exprimă părerile destul de direct, mai ales în ceea ce îl priveşte pe preşedintele american Donald Trump. King nu este fan nici al reţelei Facebook, care, pe 9 ianuarie, a anunţat că nu va interzice publicitatea politică şi nici nu va implementa măsuri care să permită evitarea propagării eventualelor minciuni prezentate în acele reclame de politicieni.

Facebook permite publicitarilor să aibă ca ţinte grupuri mici, inclusiv grupe specifice de utilizatori. Unii critici şi-au exprimat îngrijorarea că astfel de reclame atât de ţintite ar putea submina discursul politic, prin scăderea şanselor rivalilor.

Pe de altă parte, Twitter a anunţat în luna octombrie 2019 că nu va mai accepta reclame politice.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici