- Home
- Social
- BUCUREŞTI , (05.11.2019, 10:40)
- Nicolae Oprea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primăria Capitalei a început lucrările la pista de biciclete de pe Calea Victoriei
Primăria Capitalei a început lucrările la pista de biciclete de pe Calea Victoriei, pe segmentul delimitat de Bulevardul Regina Elisabeta şi Splaiul Independenţei, a anunţat primarul general Gabriela Firea.
375 afișări
Primăria Capitalei a început lucrările la pista de biciclete de pe Calea Victoriei
"Primăria Municipiului Bucureşti, prin Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A. şi Compania Muncipală Managementul Traficului, a demarat lucrările de execuţie a proiectului “Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului Bucureşti”, pe segmentul Calea Victoriei, (delimitat de Bd. Regina Elisabeta şi Splaiul Independentei). Acest segment face parte din Traseul 3 al proiectului: Calea Victoriei – Pod Natiunile Unite – Splaiul Independentei - Pod Grozavesti – b-dul Mihail Kogalniceanu – b-dul Regina Elisabeta", a scris Gabriela Firea, pe Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Pentru realizarea pistei pentru biciclete se vor institui restricţii pe banda 3 a sensului de mers dinspre Bulevardul Regina Elisabeta, cu asigurarea a două benzi de circulaţie pe acest sens, respectiv cu asigurarea unei benzi de circulaţie pe sensul dinspre Splaiul Independenţei, până la intersecţia cu Strada Mihai Vodă.
"Lucrarile executate in aceasta perioada presupun frezarea stratului carosabil, montarea de borduri din granit, aducerea la cotă a căminelor şi gurilor de scurgere existente pe viitorul traseu, lucrări de canalizaţie pentru montarea semafoarelor pietonale şi de biciclişti, asfaltare, realizarea de marcaje lungitudinale şi transversale, precum şi semnalizare temporară", potrivit sursei citate.
Durata realizării acestui segment este de 31 de zile, începând cu data de 4 noiembrie 2019, iar costul lucrărilor de proiectare şi execuţie este în valoare de 1.249.380 lei, inclusiv TVA.
"In ceea ce priveste celelalte doua tronsoane aferente traseului 3, urmeaza obtinerea autorizatiei de construire, conditionata de inchiderea celorlalte lucrari aflate in desfasurare si de obtinerea avizului de la Brigada Rutiera. Subliniem ca, avand in vedere avizul Brigazii Rutiere, lucrarile la cele 4 trasee vor fi executate etapizat, pe fiecare tronson in parte, in functie de finalizarea altor proiecte aflate momentan în desfăşurare, respectiv reabilitarea colectoarelor principale de canalizare, reabilitarea malurilor râului Damboviţa şi realizarea parcajului subteran in zona Decebal. Subliniem ca Primaria Municipiului Bucuresti continua procedurile privind realizarea tuturor traseelor din proiect, etapa de proiectare tehnică fiind incheiata pentru toate cele 3 trasee. In prezent, stadiul acestora este urmatorul: Traseul 1 (Tronsonul 1: Piaţa Victoriei - Bdul. Aviatorilor – b-dul Beijing - str. Nicolae Caranfil – sos. Pipera; Tronsonul 2: B-dul. Constantin Prezan - sos. Kiseleff - Piata Piata Presei Libere) In ceea ce priveste tronsonul 1, lucrarile de infrastructura au fost deja finalizate, iar lucrarile de semnalizare se vor demara dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator al licitatiei. Reamintim ca procedura de achiziţie pentru lucrarile de semnalizare a fost contestata la Tribunalul Bucuresti, care a respins contestatia ca fiind neintemeiata", anunţă Gabriela Firea.
Pentru tronsonul 2 s-a realizat proiectul tehnic şi urmează să fie demarată procedura de atribuire pentru execuţia lucrărilor. Cât priveşte traseul 2, respectiv P-ţa Victoriei – B-dul Iancu de Hunedoara – Şos. Ştefan cel Mare – Şos. Mihai Bravu, pentru acest segment se caută noi soluţii pentru reconfigurarea traseului, iar pentru traseul 4, B-dul Libertăţii – Piaţa Constituţiei – B-dul Unirii – B-dul Decebal – B-dul Basarabia – Stadionul Naţional, urmează obţinerea autorizaţiei de construire şi emiterea ordinului de începere pentru lucrările de execuţie.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: Explicaţia lui Darren Cahill, după cuvintele dure adresate Simonei Halep la Turneul Campioanelor: Aş face din nou la fel
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe