- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- LONDRA, (16.06.2011, 14:42)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari comparativ cu cele care nu sunt interesate de astfel de site-uri, potrivit studiului "Integrated Social Media Sales Impact" realizat de companiile Ogilvy şi Chatthreads.
684 afișări
Persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari (Imagine: Shutterstock/Publimedia)
Potrivit studiului, persoanele care folosesc reţelele de socializare sunt de şapte ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cele care nu folosesc astfel de platforme. Impactul reţelelor de socializare asupra consumatorilor creşte dacă aceştia sunt expuşi şi la alte tipuri de media, precum OOH (out of home), PR şi TV.
Persoanele cu acces la social media şi expuse mesajelor comerciale OOH sau TV sunt de două ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cei care nu au fost expuşi unor astfel de influenţe. Persoanele expuse la mesaje de pe reţelele de socializare care au şi citit materiale de presă sau editoriale au cheltuit cu 17% mai mult comparativ cu celelalte care nu au avut astfel de activităţi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Bursă. Analiştii se aşteaptă ca OMV Petrom să raporteze un profit de 1,57 mld. lei în T1/2024
-
Tradiţia aducerii Sfintei Lumini de la Ierusalim continuă şi în acest an
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
"Acest studiu încearcă să înţeleagă factorii complecşi care influenţează schimbările consumatorilor în ceea ce priveşte consumul. Am aflat că expunerea la mesajele de pe reţelele de socializare şi mai ales când este combinată cu expunerea la alte tipuri de media poate duce la o predispoziţie de două până la şapte ori mai mare la cheltuieli", a declarat Irfan Kamal, Senior VicePresident, Digital and Social, la Ogilvy.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe