- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (14.02.2014, 16:49)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează un concurs pentru realizarea afişului celei de-a 13-a ediţii a TIFF
Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc (APFR) îi invită pe toţi cei care consideră că au idei şi puterea de a le exprima vizual să ofere propria propunere grafică pentru afişul celei de-a 13-a ediţii a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF).
176 afișări
Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează un concurs pentru realizarea afişului celei de-a 13-a ediţii a TIFF (Imagine: Adrian Paduretu/ Mediafax Foto)
Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul festivalului, brandul TIFF a avut, pentru o perioadă de zece ani, o identitate vizuală unitară şi foarte puternică. Lansarea spotului video de promovare a festivalului din fiecare an a devenit un eveniment în sine.
Conceptele dezvoltate pentru fiecare ediţie s-au bazat pe o direcţie clară - parodierea clişeelor de la Hollywood. Ediţia din 2013 a fost însă excepţia de la regulă. Anul trecut, organizatorii l-au invitat pe regizorul Cristi Puiu să-şi expună propriul concept, pe care acesta l-a construit în jurul actriţei Luminiţa Gheorghiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
-
Tradiţii şi obiceiuri în Duminica Floriilor. Care este superstiţia pentru fetele nemăritate
-
George Simion strânge la Bucureşti conservatorii europeni. Ce plan are AUR pentru Europa
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
Anul acesta, Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc, organizatorul TIFF, îi invită pe toţi cei care consideră că au idei şi puterea de a le exprima vizual să ofere propria propunere grafică pentru afişul celei de-a 13-a ediţii a festivalului.
APFR precizează că vor fi luate în considerare toate lucrările trimise pe adresa info@tiff.ro până pe 10 martie, ora 24.00.
Fiecare înscriere trebuie să conţină propunerea vizuală, o scurtă prezentare a conceptului şi o scurtă prezentare a autorului/autorilor.
"Ne dorim păstrarea unei identităţi vizuale puternice, la fel ca anii trecuţi, fără să continuăm neapărat direcţia de parodie a clişeelor hollywoodiene", se spune pe site-ul TIFF.
Potrivit organizatorilor festivalului, conceptul poate păstra, într-o formă mai evidentă sau mai subtilă (rămâne la opţiunea creativului), legătura cu "Transilvania" şi toate mărcile culturale ale acestui spaţiu. "Evident, este doar o posibilă direcţie şi nu o condiţie impusă. Dimpotrivă, vom aprecia propuneri curajoase şi originale, ale căror concepte diferă faţă de cele folosite în anii precedenţi. Recomandăm evitarea unor direcţii mult prea bucolice, care să dea imaginea unui festival de film antropologic. Sau a relaţionării TIFF cu clişeul «Transilvania - horror films», TIFF nefiind un festival de filme horror", mai spun organizatorii festivalului.
Aceştia recomandă şi evitarea şabloanelor vizuale, precum pelicula de film, aparat de filmat etc.
Ediţia a 13-a a festivalului va avea loc între 30 mai şi 8 iunie, la Cluj-Napoca.
Citește pe alephnews.ro: Irakul incriminează relaţiile între persoane de acelaşi sex. Pedeapsa maximă este 15 ani de închisoare
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Die Welt a publicat acordul de pace pe care Ucraina și Rusia l-ar fi putut semna încă din aprilie 2022
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BREAKING! Anunț de la Buckingham despre starea de sănătate a Regelui Charles. Comunicat oficial emis după ce s-au pregătit de înmormântare
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe