- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (23.07.2015, 19:03)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Discovery preia controlul total al grupului Eurosport
Discovery Communications a anunţat, joi, că a ajuns la o înţelegere cu compania media franceză TF1 şi va prelua integral Eurosport, crescându-şi astfel participaţia de la 51% la 100% în grupul paneuropean de media sportiv, pentru o sumă de 491 de milioane de euro.
750 afișări
Discovery preia controlul total al grupului Eurosport
Discovery Communications îşi exercită, astfel, opţiunea de a prelua restul de 49% din acţiunile TF1 Group în grupul Eurosport, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Acest fapt conduce la un control total al Discovery asupra Eurosport, la aproximativ un an de la preluarea pachetului majoritar al acestui grup sportiv (51%), de la TF1.
"Discovery Communications este încântat să îşi extindă şi să aprofundeze investiţiile în Eurosport şi vom continua să consolidăm cel mai nou brand global al nostru prin achiziţia drepturilor de difuzare a unor competiţii sportive relevante la nivel local, fapt care creează valoare pentru fani, advertiseri şi distribuitori", a declarat David Zaslav, preşedinte şi chief executive officer (CEO) al Discovery Communications.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
David Zaslav aminteşte totodată că Discovery Communications şi-a început investiţiile în Eurosport în anul 2012, când a anunţat preluarea a 20% din acţiunile grupului sportiv francez. În iunie 2014, Eurosport a finalizat preluarea pachetului majoritar al Eurosport International (51% din acţiuni).
De asemenea, potrivit lui David Zaslav, preluarea controlului total al Eurosport reprezintă punctul culminant al angajamentului Discovery pentru a consolida Eurosport ca un brand sportiv premium şi integrat complet în portofoliul global al Discovery.
"Suntem încântaţi de excelenta relaţie dintre Discovery şi TF1 de la momentul începerii parteneriatului nostru, în 2012", a spus, la rândul său, Nonce Paolini, preşedinte şi CEO al TF1. El a mai spus că cele două companii vor continua să colaboreze şi după finalizarea acestei achiziţii.
Începând din mai 2014, Discovery şi Eurosport au achiziţionat peste 7.500 de ore de conţinut sportiv - dintre care peste 3.300 de ore de conţinut live - pe an, pentru peste 50 de evenimente sportive.
Totodată, în luna iunie, Discovery/ Eurosport au anunţat că au cumpărat, pentru suma de 1,3 miliarde de euro, drepturile de difuzare TV şi pe toate platformele, în Europa, pentru cele patru ediţii ale Jocurilor Olimpice, din perioada 2018 - 2014.
De asemenea, noua înţelegere include o prevedere referitoare la posibilitatea ca TF1 să ia înapoi cele 20% din acţiunile deţinute de Discovery în televiziunile de documentare TV Breizh, Histoire şi Ushuaïa TV, pentru 15 milioane de euro.
Este de aşteptat ca ambele tranzacţii să fie finalizate până la începutul celui de-al patrulea trimestru al acestui an.
Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra, Discovery Science şi OWN: Oprah Winfrey Network.
De asemenea, Discovery este un furnizor de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks.
În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 503 de milioane de abonaţi din 108 de ţări şi teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.
Eurosport este cel mai mare grup media de sport din Europa şi este deţinut de Discovery Communications. Eurosport ajunge la 222 de milioane de abonaţi din 91 de ţări din Europa, Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport este canalul paneuropean numărul unu, care transmite peste 5.000 de ore de conţinut sportiv în direct în fiecare an, în 137 de gospodării din 54 de ţări, oferind comentariu de calitate în 20 de limbi. Eurosport.com este cea mai importantă platformă online de sport din Europa înregistrând 23 milioane de vizitatori pe lună. Eurosport Events este divizia responsabilă de managementul şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe