- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (22.08.2014, 11:27)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Licitaţia pentru vânzarea publicităţii Radioului Public: ofertele pot fi depuse până pe 25 septembrie
Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a demarat efectiv licitaţia pentru atribuirea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor de radio din portofoliul său, ofertele putând fi depuse până pe 25 septembrie.
92 afișări
Licitaţia pentru vânzarea publicităţii Radioului Public: ofertele pot fi depuse până pe 25 septembrie (Imagine: Publimedia/Shutterstock)
Licitaţia a fost demarată după ce Consiliul de Administraţie al Radioului Public a aprobat, printr-o hotărâre, iniţierea procedurii de achiziţie în vederea cumpărării unor servicii de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 - 31 decembrie 2016, după cum agenţia MEDIAFAX a relatat pe 6 august.
Potrivit unui anunţ publicat pe site-ul e-licitatie.ro, termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare la licitaţia deschisă organizată de SRR este 25 septembrie, ora 10.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi, de la ora 12.00, la sediul din Bucureşti al Societăţii Române de Radiodifuziune.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Potrivit caietului de sarcini al licitaţiei, această procedură vizează "identificarea şi stabilirea celui mai bun şi profesionist partener în domeniul gestionării şi vânzării spaţiului publicitar, care să asigure SRR venituri cât mai mari din publicitate". Această activitate se va desfăşura pe parcursul a doi ani, în urma încheierii unui acord-cadru şi ulterior a două contracte subsecvente anuale.
Spaţiul publicitar al SRR oferit spre gestionare şi vânzare este de maximum 8 minute/oră, aferent fiecăruia dintre posturile Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Radio România 3 Net "Florin Pittiş" şi Radio România Regional, în funcţie de specificul şi grila de programe a fiecărui post.
SRR are în vedere ca, prin achiziţia acestor servicii, operatorul economic declarat câştigător să încheie contracte cu clienţi, în numele şi pe seama Radioului Public, pentru un venit minim garantat anual de 3.150.000 de lei fără TVA (circa 700.000 de euro fără TVA), respectiv 6.300.000 de lei fără TVA (circa 1.400.000 de euro fără TVA), pe 2 ani.
La evaluarea ofertelor, comisia de evaluare va avea în vedere preţul cel mai scăzut care rezultă din aplicarea celui mai mic comision ofertat la un venit de 9.000.000 de lei, echivalentul a 2.000.000 de euro (exclusiv TVA), pentru 24 luni, respectiv 4.500.000 de lei, echivalentul a 1.000.000 de euro/an (exclusiv TVA).
Începând din anul în 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupă şi de vânzarea spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societăţii Române de Radiodifuziune.
Valabilitatea contractului de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al SRR încheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a încetat pe 8 mai 2014.
În aprilie 2014, Radioul Public a iniţiat procedura de achiziţie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vânzare a spaţiului publicitar aferent posturilor din portofoliul său, în perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 de euro (exclusiv TVA).
În 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.
Societatea Română de Radiodifuziune deţine în prezent posturile Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucureşti, peste 10 staţii regionale şi locale şi Radio Chişinău. Acestora li se adaugă postul online pentru copii Radio Junior şi agenţia de presă Rador.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe