- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (23.10.2013, 14:55)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Consiliul Concurenţei analizează impactul intrării Lidl pe piaţa românească de retail
Consiliul Concurenţei derulează din oficiu o analiză a impactului intrării retailerului german Lidl pe piaţa românească de profil în 2010, odată cu preluarea celor aproximativ 100 de magazine Plus de la Tengelmann.
13211 afișări
Consiliul Concurenţei analizează impactul intrării Lidl pe piaţa românească de retail (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
"Facem o analiză de evaluare a impactului intrării Lidl pe piaţă", a declarat preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu.
Analiza este prima de acest fel realizată de Consiliul Concurenţei după aprobarea unei tranzacţii şi presupune evaluarea evoluţiei pieţei după tranzacţia dintre Lidl şi Tengelmann şi dacă au apărut deficienţe în piaţa de profil. Raportul va fi gata până la sfârşitul acestui an.
În februarie 2010, grupul german Lidl a anunţat că va prelua de la compania germană Tengelmann reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria, iar în noiembrie Consiliul Concurenţei a autorizat operaţiunea de concentrare economică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Xenotransplantul prinde avânt în domeniul chirurgiei. Primii rinichi de porc au fost deja transplantați cu succes la doi pacienți
-
Infotrafic: s-au format coloane la intrarea în Bucureşti şi pe drumul dintre Braşov şi Ploieşti
-
Legea privind energia eoliană offshore a fost promulgată
-
Devansarea alegerilor prezidenţiale, promulgată de Klaus Iohannis
La vremea respectivă, tranzacţia a ridicat semne de întrebare pentru că Lidl& Schwartz opera în România şi reţeaua de hipermarketuri discount Kaufland şi prin preluarea Plus, magazine tot cu profil discount, ar fi depăşit o cotă de 60% din retailul discount. Formatele celor două magazine erau însă diferite. După preluare, Lidl a continuat extinderea în România ajungând la o reţea de 164 de magazine.
Principalul competitor al Lidl este Penny Market, care deţine 138 de magazine.
Citește pe alephnews.ro: Fosta spioană KGB care seducea bărbați de dragul guvernului rus face noi dezvăluiri la un podcast american
Citește pe www.zf.ro: Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Preotul A.I. și-a luat rolul prea în serios. „Părintele Justin” a fost retrogradat, după ce a spus că poți să botezi un copil în Gatorade
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Câți lei a dat un client, pentru o simplă CEAPĂ, într-un restaurant din Iași: „Unic în România”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe