- Home
- Economic
- (29.11.2011, 13:12)
- Bogdan Stanescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Efectul Facebook pentru companii: Ajută Like-urile în vânzări?
Foarte multe afaceri din România s-au înghesuit în ultimii ani pe Facebook. Au creat pagini de companie sau de brand şi au alergat după cât mai mulţi fani şi neapărat “Like”-uri, derulând campanii de marketing de mii sau chiar zeci de mii de euro. Dar cu ce folos?
473 afișări
Efectul Facebook pentru companii: Ajută Like-urile în vânzări? (Imagine: Mediafax foto/AFP)
Facebook trebuie să fii!", explică scurt Marius Meleşteu, directorul general al Strauss România, de ce investeşte în pagina de pe Facebook a brandului Doncafé. Mai exact, cinci procente din întregul buget de marketing al companiei sunt alocate pentru gestionarea paginii şi dezvoltarea de aplicaţii sau concursuri desfăşurate cel puţin o dată la fiecare două luni. Şi, drept urmare, pagina Doncafé a strâns în decurs de un an aproape 130.000 de fani, devenind astfel unul dintre cele mai puternice branduri de pe Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un raton intră în istoria meciurilor de fotbal. Animalul a stat pe teren 161 de secunde, fără să fie prins
-
FIFA propune sancţiuni obligatorii împotriva rasismului, inclusiv anularea meciurilor
-
Scriitorul ce l-a împuşcat pe premierul slovac plănuise atacul cu zile înainte. A fost pus sub acuzare şi riscă închisoare pe viaţă
-
Bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză de deces în România
Din ce în ce mai multe companii din România explorează deja de ceva vreme reţelele sociale şi creează comunităţi online cu care să poată interacţiona prin diferite metode şi care să le transmită apoi mesajul mai departe pe internet. Dintre cele mai populare 100 de pagini româneşti de Facebook, de pildă, 23 sunt pagini de companie sau de brand. Au în total zeci sau chiar sute de mii de fani şi se luptă practic cot la cot cu pagini de divertisment sau ale unor vedete autohtone precum Inna şi Smiley, potrivit serviciului de monitorizare a paginilor de Facebook din România.
Lista este însă mult mai lungă, dat fiind că nu doar multe companii româneşti, dar şi majoritatea filialelor locale ale marilor multinaţionale din lume sunt prezente pe paginile reţelei sociale, chiar dacă nu se pot lăuda în mod neapărat cu un număr impresionant de fani sau cu o interacţiune susţinută cu aceştia. "Este mult mai uşor să atragi fanii decât să-i păstrezi sau să îi menţii implicaţi", punctează Grant McKenzie, vicepreşedintele de marketing al Ursus Breweries, explicând astfel de ce preferă să se concentreze mai puţin pe acest număr şi mai mult pe indicatori precum interacţiunea, rata de răspuns sau frecvenţa cu care revin utilizatorii.
Citeşte mai multe despre efectul Facebook pentru companii pe www.businessmagazin.ro
Citește pe alephnews.ro: Ce ascunde Biden? Președintele SUA blochează publicarea înregistrărilor interviurilor din cazul dosarelor calificate
Citește pe www.zf.ro: Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Urmează o nouă furtună financiară: Legendarul Warren Buffett deja şi-a pus deoparte aproape 200 de mld. de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prima reacție milionarului Dorin Mateiu, bărbatul de 57 de ani care s-ar iubi cu Simona Halep! Ce zice „regele mezelurilor” de relație
PROSPORT.RO
Ea este noua iubită a lui CRBL! Și-a găsit alinarea în brațele unei puștoaice, după divorț
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe