- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.01.2018, 21:11)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jidvei demarează o campanie de sprijin pentru industriile creative şi lansează Vinul Unirii
Producătorul de vinuri şi băuturi Jidvei va demara o campanie de evenimente şi concursuri pentru tinerii creatori din domenii precum literatura, arta şi muzica, ocazionată primului Centenar al României şi lansează Vinul Unirii, au anunţat, la Bucureşti, reprezentanţii companiei.
346 afișări
Jidvei demarează o campanie de sprijin pentru industriile creative şi lansează Vinul Unirii
„Vinul Unirii a luat naştere din dorinţa noastră, a marii familii Jidvei, de a reda prezentului ceea ce trecutul ne-a dăruit mai valoros, de a pune în lumină acele sentimente şi trăiri care aduse împreună au făcut posibilă îndeplinirea celui mai puternic act din istoria României. Cred că trebuie să ne mărturisim bucuria că suntem români. Acesta este mesajul cel mai important pe care trebuie să îl transmitem tinerilor”, a spus ing. Claudiu Necşulescu, preşedintele Jidvei, în deschiderea unei conferinţe desfăşurate în Capitală.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Die Welt a publicat acordul de pace pe care Ucraina și Rusia l-ar fi putut semna încă din aprilie 2022
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
-
Atentatul de la Moscova. A fost arestată a 12-a persoană
-
Sud coreenii de la Hanwha au pus ochii pe România. Programul vehiculelor de luptă a infanteriei, marea miză. Partea a II-a
Pentru Vinul Unirii, Jidvei a ales două sortimente: Feteasca Regală, care a fost identificată pentru prima dată în anii 1920, chiar pe podgoria Târnave – aici fiind patria acestui soi, ce se întinde pe o suprafaţă de peste 800 ha, şi Roze, un cupaj din soiurile Pinot Noir, Cabernet Sauvignon şi Shyraz.
Odată cu lansarea produsului aniversar, reprezentanţii Jidvei au anunţat şi campania naţională „Moment de Mare Unire”, pe care o va desfăşura pe tot parcursul anului 2018. Campania are două componente principale - evenimente şi concursuri - şi este împărţită în mai multe secţiuni: „Cuvinte de Mare Unire”, „Artă de Mare Unire” şi „Muzică de Mare Unire”.
Astfel, Jidvei îndrumă tinerii spre documentare şi învăţare, îndeamnă românii de pretutindeni să împărtăşească poveştile şi experienţele pe care le-au auzit de la cei care au trăit clipele Marii Uniri, şi contribuie la portretizarea în culori a Marii Uniri şi la redescoperirea cântecelor istorice şi patriotice.
În desfăşurarea campaniei, Jidvei a încheiat parteneriate cu autorităţile judeţene din Alba, dar şi cu Televiziunea Română, alături de care va desfăşura proiecte legate de Centenar, precum şi cu Editura Paideia, cu sprijinul căreia va organiza o expoziţie itinerantă cu fotografiile Unirii realizate de Samoilă Mârza şi cu alte imagini din secolul trecut imprimate pe hârtie realizată manual.
„În urmă cu un veac, români din toate colţurile ţării s-au îndreptat către Alba Iulia pentru a pune împreună o dorinţă comună de unire. Astăzi, prin campania Moment de Mare Unire, încurajăm românii să arate acelaşi spirit pe care l-au avut strămoşii noştri şi le oferim un context care îi aduce din nou împreună”, a spus Ana Necşulescu, Marketing Manager al companiei.
Jidvei (www.jidvei.ro) este cel mai mare producător de vin din România, având 2.500 de hectare de vie şi crame dotate cu cele mai performante echipamente, situate la Jidvei, Blaj şi Bălcaciu. Compania Jidvei produce vinuri de origine controlată de pe Valea Târnavelor.
În zona DOC „TÂRNAVE”, sub denumirea JIDVEI se produc unele dintre cele mai apreciate vinuri şi spumante româneşti, calitatea acestora fiind confirmată an de an de medaliile obţinute la competiţii internaţionale. Vinurile de Jidvei au fost distinse în ultimii ani cu peste 150 de medalii în cadrul celor mai prestigioase concursuri de profil din lume.
Citește pe alephnews.ro: Taylor Swift și Travis Kelce au fost văzuți în Las Vegas Strip. Cum au fost surprinși cei doi îndrăgostiți
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum s-au cunoscut Prințul și Prințesa de Wales? Kate Middleton s-a prefăcut că este iubita lui William înainte ca cei doi să formeze un cuplu
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BREAKING! Anunț de la Buckingham despre starea de sănătate a Regelui Charles. Comunicat oficial emis după ce s-au pregătit de înmormântare
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe