- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.01.2013, 14:45)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia
Reţeaua de magazine METRO Cash & Carry România atenţionează clienţii că numele companiei este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.
444 afișări
METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. Recomandările companiei pentru aceştia (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
"METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale", au declarat, într-un comunicat, reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
-
Tradiţii şi obiceiuri în Duminica Floriilor. Care este superstiţia pentru fetele nemăritate
-
George Simion strânge la Bucureşti conservatorii europeni. Ce plan are AUR pentru Europa
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens.
Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile competente în vederea soluţionării acestei situaţii.
Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internaţional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Reţeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de oraşe. Metro mai deţine o reţea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul "La Doi Paşi".
Citește pe alephnews.ro: Irakul incriminează relaţiile între persoane de acelaşi sex. Pedeapsa maximă este 15 ani de închisoare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Die Welt a publicat acordul de pace pe care Ucraina și Rusia l-ar fi putut semna încă din aprilie 2022
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Locul de basm din România pe care puțini turiști îl știu. Ascunde un mare secret, cunoscut doar de câțiva oameni
CANCAN.RO
CUTREMUR de Florii, în zona Vrancea/Ce trebuie să faci în cazul producerii unui seism puternic
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe