- Home
- Economic
- LONDRA, (19.03.2014, 19:38)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei
Compania germană Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei, odată cu introducerea în producţie în 2016 a următoarea generaţie a SUV-ului Cayenne la fabrica din Bratislava, Slovacia, potrivit Financial Times.
1781 afișări
Porsche va fabrica pentru prima dată maşini integral în afara Germaniei (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Vânzările Cayenne reprezintă în prezent circa jumătate din livrările companiei germane.
Decizia a fost luată în cadrul unei reorganizări mai ample a producţiei la nivelul Porsche, dar şi a grupului Volkswagen, care deţine marca.
În prezent, multe dintre componentele Cayenne, inclusiv caroseria, sunt fabricate la Bratislava, dar asamblarea se face la uzina Porsche din Leipzig, potrivit Financial Times.
Cele mai multe companii auto germane au renunţat la ideea de a produce în Germania toate maşinile şi au deschis fabrici în străinătate pentru a fi mai aproape de pieţele emergente şi pentru a profita de costurile mai reduse.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că toți din țară au puterea și o exercită
-
883 de permise de conducere au reţinut poliţiştii de 1 Mai
-
Sfaturi de la ANPC pentru vopsirea ouălor: Nu folosiţi vopsea tipografică sau pentru textile
-
Primul vot din viaţă. Ministerul Educaţiei: Pe 9 iunie, peste 1,1 milioane de tineri vor avea prima lor experienţă de vot
Porsche a rezistat o bună perioadă acestui trend, întrucât eticheta "Made in Germany" a fost considerată o componentă esenţială a identităţii companiei şi strategiei de marketing.
Cumpărătorii de maşini din ţările emergente sunt dispuşi să plătească preţuri mai mari pentru produse de calitate din ţări precum Germania, Marea Britanie şi Italia, iar producătorii de maşini de lux sunt în multe cazuri reticenţi să-şi deschidă fabrici în ţări cu economii emergente.
Astfel, Volkswagen a ales anul trecut să cheltuiască 800 de milioane de lire sterline pentru modernizarea unei fabrici astfel încât maşinile Bentley să rămână în continuare "Made in Britain", deşi ar fi putut construi mai ieftin maşina în Slovacia.
Grupul italian Fiat, proprietarul Maserati, s-a angajat de asemenea, în pofida costurilor, să investească în fabricile din Italia.
Fabrica Volkswagen din Bratislava produce SUV-urile mari ale grupului german, precum Touareg şi Audi Q7, iar alocarea producţiei Cayenne în acelaşi loc ar conduce la reduceri de costuri, inclusiv cu forţa de muncă.
Citește pe alephnews.ro: Datoria publică a României a atins 841 de miliarde lei în februarie 2024 și depășește 52,5% din PIB
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Cea mai tunată de la mare! A defilat de 1 Mai cu talia de viespe și posteriorul de 30.000 € 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe