- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin
Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele "Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News.
Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut. Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după ce reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noi produse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele sale din Statele Unite.
Citeşte mai multe despre schimbarea logo-ului Starbucks pe www.zf.ro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
-
A ordonat Putin uciderea lui Navalnîi? Iată ce arată evaluarea agenţiilor de informaţii americane
-
Mare economist maghiar: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România!"
-
Veşti bune pentru milioane de români. Poşta Română a început sâmbătă distribuirea în avans a pensiilor aferente lunii mai
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO