- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.07.2017, 07:00)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Valer Hancaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă
Mărcile proprii ale Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă, a spus Valer Hancaş, director de comunicare, în contextul în care Ministerul Agriculturii a prelevat probe din magazinele din Germania pentru realizarea studiului produselor susceptibile de dublu standard.
1064 afișări
Valer Hancaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă
„Calitatea mărcilor proprii este absolut identică în toate cele şapte ţări în care Kaufland este prezent în Europa”, a declarat Valer Hancaş, director de comunicare al Kaufland România, luni, în cadrul prezentării unui proiect dezvoltat de companie.
Kaufland are peste 1.250 de magazine în şapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, România, Bulgaria şi Croaţia) şi o reţea de 115 magazine în România.
Proporţia legumelor şi a fructelor româneşti pe rafturile magazinelor Kaufland diferă în funcţie de sezonalitate. „Legumele şi fructele româneşti, vara, în plin sezon, pot ajunge la peste 90%. Vorbind de miere, peste 90% vine din producţia românescă, produsele de panificaţie, aproximativ 90-95% sunt româneşti. La gama de lactate, aproape în fiecare an am crescut gama de articole româneşti cu aproape 30%”, a spus Hancaş.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Die Welt a publicat acordul de pace pe care Ucraina și Rusia l-ar fi putut semna încă din aprilie 2022
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
-
Atentatul de la Moscova. A fost arestată a 12-a persoană
-
Sud coreenii de la Hanwha au pus ochii pe România. Programul vehiculelor de luptă a infanteriei, marea miză. Partea a II-a
„Există o tendinţă de consum, care nu e una pur românescă, ci este una internaţională, în care consumatorul îşi caută produse locale”, a adăugat directorul de comunicare.
O echipă de specialişti din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) şi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-a deplasat, în luna iunie, în Belgia, Olanda şi Germania, pentru a preleva produse alimentare din magazinele Lidl, Kaufland şi Delhaize (Mega Image) în vederea realizării studiului comparativ al produselor alimentare susceptibile de dublu standard, a anunţat, în urmă cu o săptămână, Ministerul Agriculturii. Probele au fost predate către Institutul de Igienă şi Sănătate Publică Veterinară Bucureşti, ce aparţine ANSVSA.
În Germania, Olanda şi Belgia au fost identificate şi prelevate 29 de probe (preparate din carne, preparate din lapte, conserve de peşte, ciocolată). Acelaşi număr de probe a fost prelevat şi din România.
După revenirea în ţară, în perioada 28-29 iunie 2017, aceeaşi echipă a prelevat produse identice cu cele din Belgia, Olanda şi Germania, comercializate pe piaţa din România.
„După finalizarea analizelor de laborator şi emiterea buletinelor de analiză se va întocmi un raport final privind rezultatele studiului comparativ, raport ce va fi adus la cunoştinţa opiniei publice”, potrivit MADR.
Citeşte şi: Zeci de persoane implicate într-un caz de comercializare de carne de cal, arestate în Spania de Europol, după o colaborare inclusiv cu autorităţi din România
Citeşte şi: Cât de polarizată este economia României: Două treimi din businessul românesc stau în mâinile a 1% din companii. Insolvenţa la vârf, un risc major
Citeşte şi: Coaliţia de guvernare PSD-ALDE renunţă la impozitul pe cifra de afaceri. Guvernul face, în schimb, simulări pe taxa de solidaritate/ Tudose, despre gradul de execuţie bugetară
Citește pe alephnews.ro: Taylor Swift și Travis Kelce au fost văzuți în Las Vegas Strip. Cum au fost surprinși cei doi îndrăgostiți
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Zeci de persoane implicate într-un caz de comercializare de carne de cal, arestate în Spania de Europol, după o colaborare inclusiv cu autorităţi din România
Citește și: Norvegia, primul deficit comercial din 20 de ani
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum s-au cunoscut Prințul și Prințesa de Wales? Kate Middleton s-a prefăcut că este iubita lui William înainte ca cei doi să formeze un cuplu
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BREAKING! Anunț de la Buckingham despre starea de sănătate a Regelui Charles. Comunicat oficial emis după ce s-au pregătit de înmormântare
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe