- Home
- Externe
- (04.04.2019, 11:57)
- Ioana Scholler
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic/ Piloţii, exoneraţi de acuzaţii: Au urmat procedurile recomandate
Avionul Boeing 737 Max prăbuşit în Etiopia, în urma căruia au murit 157 de persoane luna trecută, a avut un senzor deteriorat la decolare de un obiect străin sau o pasăre, relatează ABC News.
9732 afișări
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic
Senzorul deteriorat a declanşat date incorecte şi a determinat piloţii să oprească software-ul sistemului automat, cunoscut sub numele de MCAS. Totuşi, sistemul s-ar fi declanşat singur, astfel împingând avionul în jos, declară surse implicate în investigaţie pentru ABC News.
Piloţii ar fi încercat să ridice manual avionul, dar nu au reuşit să recapete controlul, în cele din urmă rezultând în prăbuşirea aeronavei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Nu a fost clar iniţial dacă echipajul a repornit în mod intenţionat sistemul MCAS, care a fost proiectat să împingă nasul avionului 737 MAX în jos în cazul în care avionul intră în picaj. Sistemul este suspectat de producerea celor două accidente recente ale avioanelor Boeing 737 Max 8.
O persoană cu cunoştinţe despre aeronavă a spus că sistemul nu se poate reactiva, decât dacă este solicitat de piloţi. O posibilitate este ca echipajul să fi reactivat MCAS în încercarea de a reduce forţele pe coloana de comandă sau pentru că nu au reuşit să reducă picajul avionului în mod manual.
Boeing a avertizat împotriva speculaţiilor înainte de un raport preliminar, în timp ce anchetatorii etiopieni nu au putut fi contactaţi pentru comentarii.
Software-ul sistemului automat al companiei Boeing se află în centrul anchetelor cu privire la prăbuşirea aeronavei Ethiopian Airlines de luna trecută şi a unui accident al companiei Lion Air, petrecut în Indonezia în luna octombrie.
Compania Ethiopian Airlines urmează să publice joi primul raport despre prăbuşire.
Echipajul aeronavei Ethiopian Airlines a urmat procedurile recomandate înaintea prăbuşirii
Piloţii aeronavei Boeing 737 MAX prăbuşită în Etiopia au urmat procedurile recomandate de compania Boeing, conform primului raport oficial emis de autorităţi în urma accidentului aerian în urma căruia au murit 157 de persoane, relatează BBC.
În pofida eforturilor depuse, piloţii „nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Dagmawit Moges, ministrul Transporturilor din Etiopia.
Zborul ET302 s-a prăbuşit la şase minute de la decolarea de pe aeroportul din Addis Ababa.
„Echipajul a făcut în mod repetat toate procedurile puse la dispoziţie de producător, dar nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Moges în cadrul unei conferinţe în Addis Ababa.
Într-un comunicat emis de Ethiopian Airlines, directorul executiv Tewolde Gebre Mariam a transmis că este „foarte mândru de nivelul ridicat de profesionalism al piloţilor”.
„Este păcat că nu au reuşit să redreseze aeronava din picaj”, se menţionează în comunicat.
Dezastrul aviatic petrecut în Etiopia este al doilea incident din ultimele patru luni în care este implicată o astfel de aeronavă. În octombrie 2018, un avion al companiei Lion Air s-a prăbuşit în mare, în apropierea capitalei indoneziene Jakarta. La bord se aflau 189 de persoane şi nu a existat niciun supravieţuitor.
Compania Boeing a anunţat pe 13 martie suspendarea zborurilor avioanelor 737 Max în întreaga lume, după deciziile similare luate de Uniunea Europeană şi Statele Unite.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: Liderul opoziţiei din Marea Britanie, concluzie pesimistă: Theresa May nu a făcut progrese semnificative în ceea ce priveşte Brexit
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe