- Home
- Life-Inedit
- (19.11.2020, 02:36)
- Virginia Usiku
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand
- Digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunităţile de a se promova.
- Anul 2020 ne-a adus mai mult aminte de timpul petrecut alături de cei dragi nouă.
174 afișări
Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand
Când te gândeşti la Sărbători, îţi vine în minte familia, bucuria de a fi alături de cei dragi. Marile case de modă au dat startul unor astfel de campanii de sărbători pentru a crea o comunicare mai eficientă şi relevantă. În unele, apar vedete precum Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan.
Coach este unul dintre ele iar în cea mai recentă campanie de Sărbători intitulată: „Holiday is where you find it”, cei doi protagonişti Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan pozează fiecare alături de familia sa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
-
883 de permise de conducere au reţinut poliţiştii de 1 Mai
-
Sfaturi de la ANPC pentru vopsirea ouălor: Nu folosiţi vopsea tipografică sau pentru textile
-
Primul vot din viaţă. Ministerul Educaţiei: Pe 9 iunie, peste 1,1 milioane de tineri vor avea prima lor experienţă de vot
Un alt brand de renume Salvatore Ferragomo a ţinut să nu se îndepărteze prea mult de zona fashion în care modelele surprind decorul perfect de sărbători , simplist şi jucându-se cu beteala colorată. Haina rămâne personajul central al poveştii îmbinându-se astfel bucuria de ne îmbrăca cu diverse piese festive, unde elganţa şi strălucirea sunt de nelipsit.
Prada a numit campania de sărbători pentru 2020: „A Stranger Calls”. Totul pleacă de la o poveste originală scrisă de către Candice Carty-Williams în care obiectele devin mult mai importante decât personajele în sine.
Gucci, se întoarce în timp şi aduce în faţa noastră o campanie potrivită petrecerilor anilor 1990. Petrecerile ţinute la birou. Totul are loc într-un cadru retro, pe vremea când computerele ocupau jumătate din birou, locul de muncă devenind astfel un amestec între ringul de dans, club de noapte şi bar.
Citește pe alephnews.ro: Datoria publică a României a atins 841 de miliarde lei în februarie 2024 și depășește 52,5% din PIB
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Cea mai tunată de la mare! A defilat de 1 Mai cu talia de viespe și posteriorul de 30.000 € 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe