- Home
- Life-Inedit
- (27.11.2014, 12:36)
- Adrian Robu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum arată o zi de lucru în unul dintre cele mai luxoase hoteluri
Nicio figură din industria ospitalităţii nu este mai înconjurată de mister decât aceea de administrator de hotel. O astfel de slujbă presupune să cunoşti de toate, să faci orice şi să ai o atitudine amabilă chiar şi când te confrunţi cu solicitări absurde.
8431 afișări
Cum arată o zi de lucru în unul dintre cele mai luxoase hoteluri (Imagine: Shutterstock)
Isabelle Hogan, administrator şef la The Mark Hotel, unitate de cinci stele din Manhattan, a explicat pentru huffingtonpost.com ce trebuie să facă un administrator de hotel.
Administratorul poate fi considerat ambasadorul unui hotel, iar dacă oaspeţii au o experienţă neplăcută cu acesta, concediul poate deveni un dezastru.
O zi obişnuită nu se termină niciodată. Trebuie să fi pregătit să răspunzi oricând la orice întrebare, pentru că oaspeţii te pot întreba orice. Mergi la service fără a şti ce urmează să se întâmple. Lucrurile se succed rapid: rezervări la restaurant, bilete la teatru, pregătiri pentru călătorie trimiterea unei persoane să ridice diverse cumpărături sau închirierea unei maşini.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Cineva ar putea suna şi spune: “Vin mâine şi vreau în cameră şampanie şi petale de trandafiri şi o cadă cu apă caldă atunci când ajung”, iar tu nici măcar nu ştii la ce oră urmează să vină oaspeţii respective. Deci va trebui să alergi de la recepţie până în cameră şi să te asiguri că apa este mereu caldă în cadă şi are spumă. Eşti permanent în priză.
Este un domeniu de activitate fără limite, care poate include şi sesiuni de cumpărături timp de opt ore împreună cu o prinţesă saudită.
Unul dintre oaspeţii lui Hogan a fost o prinţesă saudită căreia tatăl îi dăduse 100.000 de dolari pentru a merge la cumpărături. Pentru că trăise în Arabia Saudită şi pentru că era femeie, tatăl tinerei a rugat-o pe Isabelle Hogan să îi însoţească fiica la cumpărături. Isabelle povesteşte că a mers cu limuzina, împreună cu tânăra şi însoţitorul acesteia care căra servieta cu bani. Ea îşi aminteşte că era însărcinată în 6 luni în acel moment şi a fost nevoită să cutreiere magazinele timp de opt ore pentru ca tânăra saudită să cumpere acelaşi produs, însă în culori diferite.
“Chiar dacă ştii că nu poţi face ceva nu îi spui niciodată asta clientului. Spui <<Domnule, îmi daţi voie să verific dacă se poate>>. Iar dacă nu se poate, oferi o altă variantă. Aceasta este principiul meu ca administrator”, declară Isabelle Hogan.
O primă regulă în această meserie este că trebuie să reuşim să realizăm ce ne-am propus, astfel că nu trebuie să renunţi niciodată. “Dacă sun astăzi la un restaurant şi spun că vreau să fac o rezervare pentru ora 7 seara şi mi se răspunde negativ, sun peste 10 minute şi probabil găsesc pe cineva mai amabil care spune că se poate. Dacă nu, îl sun pe directorul general, îi spun de unde sunt şi dacă este interesat de un parteneriat cu noi. Iar el spune <<da, sigur, e perfect>>”, adaugă Hogan.
Reprezentanţii restaurantelor şi magazinelor vin la administratorii de hotel cu oferte pentru clienţi şi astfel se stabilesc relaţiile.
Vrei un iPhone 6 deblocat în câteva ore? Isabelle a făcut asta pentru un client, săptămâna trecută, pentru că are relaţii la magazinul Apple şi la cele de electronice.
“Restaurante de renume ne invită întâi pe noi să testăm produsele - acesta fiind unul din avantajele meseriei - şi nu-mi dau seama cum de nu am ajuns să cântăresc 100 de kilograme până acum. Vizitez restaurantele şi fac recomandări potrivit experienţei avute. Mulţi designeri, organizatori de spectacole pe Broadway şi reprezentanţi ai unor centre de relaxare ne invită şi ei, iar noi decidem ce merită să fie recomandat clienţilor”, mai spune administratorul The Mark Hotel.
Isabelle Hogan nu vrea să meargă întotdeauna la restaurante în calitate de administrator, pentru că astfel ar beneficia de un tratament special, rezervat doar persoanelor foarte importante, iar totul ar fi perfect. Uneori preferă să îşi plătească masa şi să fie tratată ca un client obişnuit. Clienţilor le recomandă un restaurant sau altul pe baza propriei experienţe.
Personalul hotelului trebuie să îşi cunoască oaspeţii. Există discuţii organizate legate de gusturile clienţilor, de exemplu dacă le-a plăcut sau nu o maşină care le-a fost pusă la dispoziţie. Există un loc unde datele sunt adunate pentru a cunoaşte exact ce îşi doreşte clientul, de exemplu dacă îi place vinul roşu sau alb. Oamenii nu sunt primiţi cu vin alb dacă e place cel roşu, sau cu şampanie, atunci când se ştie că nu consumă alcool.
Administratorii beneficiază de personal care să îi ajute cu diverse sarcini, dar se implică personal atunci când nu este nimeni disponibil. În urmă cu câţiva ani, unei cliente însărcinate îi era foarte frig, dar nu dorea să îşi cumpere o haină pentru că urma să plece în scurt timp. Isabelle a folosit pauza de masă pentru a merge acasă şi a-i aduce femeii propria haină.
“Nu toţi oaspeţii consideră că pot să îţi ceară şi luna de pe cer fără să îţi mulţumească. Sunt şi oameni care ştiu cât de mult muncim şi ne apreciază. Primi cadouri şi invitaţii gratuite, ceea ce este drăguţ. Mulţi dintre cei care s-au cazat aici ne trimit o felicitare sau un cadou la sfârşit de an, sau la terminarea sejurului. Încercăm să îi facem să se simtă bine tot timpul, astfel şi noi vom fi fericiţi”, încheie Isabelle Hogan.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:15
CFR Cluj învinge cu 2-1 Sepsi OSK, în prelungiri, şi trece pe locul 2
-
ieri, 23:03
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 795. Armata ucraineană a doborât nouă drone, ruşii au interceptat 17 drone / Doi ucraineni ucişi în Germania, un suspect rus a fost reţinut / Moscova ameninţă Occidentul cu un răspuns sever dacă îi sunt atinse activele