- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (19.07.2015, 17:57)
- Dorina Călin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Iniţiativă inedită: Un muzeu din Los Angeles transformă opere de artă clasice în meme-uri
Un muzeu de artă din Los Angeles transformă opere de artă clasice în meme-uri, pe care le distribuie pe platforma de socializare Snapchat, pentru ca internauţii tinerii să vadă şi să cunoască lucrări importante aflate în patrimoniul acestei instituţii culturale, informează independent.co.uk.
264 afișări
Iniţiativă inedită: Un muzeu din Los Angeles transformă opere de artă clasice în meme-uri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Lucy Redoglia, care se ocupă de buna funcţionare a conturilor pe care Los Angeles County Museum of Art (LACMA) le deţine pe reţelele de socializare, a ataşat cuvintele "Mmbop, ba duba dop" - o aproximare a versurilor cântecului “MMMBop", unul dintre cele mai enervante hituri din anii 1990, lansat de trupa pop rock americană Hanson - unei fotografii ce prezintă pictura "Three Young Musicians", realizată de artistul francez Antoine Le Nain, în 1630, şi a distribuit-o pe Snapchat, o platformă de socializare online, ai cărei utilizatori au, în medie, vârsta de 18 ani. Astfel, a rezultat un meme (o imagine reprezentativă pentru o atitudine, mod de a gândi, reacţiona, n.r.), care a fost vizualizat de peste 60.000 de ori pe Snapchat, dar a fost distribuit şi pe alte platforme online, precum Twitter şi Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Lucy Redoglia încearcă, prin intermediul reţelelor de socializare, să apropie tinerii de arta clasică. Ea distribuie pe internet câte trei astfel de meme-uri pe săptămână, fiecare fiind realizat dintr-o fotografie a unei opere de artă aparţinând colecţiei muzeului, ce cuprinde apoximativ 120.000 de lucrări, şi o frază din cultura pop.
De exemplu, o pictură ilustrând două tinere femei, realizată de artistul eneglez Thomas Sully (1783 - 1872), a fost asociată cu textul "Stop trying to make fetch happen" - din filmul "Fete rele/ Mean Girls"(2004). Totodată, tabloul "Portrait of Pieter Tjarck", de Frans Hals, a fost "îmbunătăţit" cu o pereche de ochelari de soare şi textul "Deal with it".
Majoritatea galeriilor de artă folosesc tot mai mult reţele de socializare, dar faptul că muzeele abordează cu umor mediatizarea propriilor colecţii pentru a atrage un public tânăr este încă un teritoriu puţin exploatat, potrivit independent.co.uk.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe