- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (24.11.2011, 13:49)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sexul la români: Câţi parteneri sexuali au şi câte prezervative folosesc într-un an
Românii folosesc în medie doar un prezervativ pe an, de două ori mai puţin decât ungurii şi de şapte ori sub media din Marea Britanie, iar bărbaţii susţin că au avut, în medie, 17 partenere de sex, în timp ce româncele spun că au avut în medie doar şase relaţii amoroase.
6752 afișări
Sexul la români: Câţi parteneri sexuali au şi câte prezervative folosesc într-un an (Imagine: Shutterstock)
Bărbaţii români susţin că au avut, în medie, 17 partenere de sex, în timp ce româncele spun că au avut în medie doar şase relaţii amoroase, potrivit unui studiu Durex transmis MEDIAFAX de Reckitt Benckiser, deţinătorul brandului de prezervative.
Media partenerelor de sex pe care o declară bărbaţii români este egală cu cea a englezilor sau germanilor şi mai mare decât cea a ruşilor (15 partenere) sau a olandezilor (12).
Mai mult de unul din cinci bărbaţi (21%) şi 12% dintre femeile care se află într-o relaţie stabilă admit că şi-au înşelat partenerul. Totodată, 6% dintre bărbaţii activi sexual din România spun că au în aceeaşi perioadă de timp relaţii sexuale cu trei sau mai multe partenere.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum s-au cunoscut Prințul și Prințesa de Wales? Kate Middleton s-a prefăcut că este iubita lui William înainte ca cei doi să formeze un cuplu
-
Atentatul de la Moscova. A fost arestată a 12-a persoană
-
Sud coreenii de la Hanwha au pus ochii pe România. Programul vehiculelor de luptă a infanteriei, marea miză. Partea a II-a
-
Dronele Institutului de Fizică a Pământului monitorizează zona surpării din Slănic
Rezultatele studiului global Durex, lansat pentru a marca Ziua Mondială de luptă anti SIDA, arată că 68% dintre femei şi 64% dintre bărbaţi spun că au nevoie de mai multe informaţii despre HIV/SIDA, absenţa cunoştinţelor fiind cu atât mai îngrijorătoare cu cât din ce în ce mai mulţi români se expun riscului încă de la începutul vieţii sexuale.
Aproape 6 din 10 români (56%), bărbaţi şi femei, nu au folosit nicio metodă de protecţie împotriva bolilor cu transmitere sexuală atunci când şi-au început viaţa sexuală. Femeile au afirmat într-o proporţie mai mare (46%) că se aflau într-o relaţie stabilă atunci când au avut primul contact sexual, spre deosebire de bărbaţi (24%).
Un număr aproape dublu de bărbaţi (35%), faţă de femei (19%), au afirmat că şi-au pierdut virginitatea înnr-o relaţie pasageră, nu în contextul unei relaţii stabile.
Cei mai mulţi dintre cei care nu au utilizat nicio metodă de protecţie (48%) au afirmat că s-au expus riscului întrucât aveau încredere în partener. Totuşi, 38% dintre cei aflaţi într-o relaţie admit că nu sunt siguri că partenerii lor nu au fost niciodată purtătorii unei boli cu transmitere sexuală. Aproximativ 10% dintre persoanele care şi-au asumat riscul spun că a fost o greşeală pe care ulterior au regretat-o.
Românii folosesc în medie doar un prezervativ pe an, de două ori mai puţin decât ungurii şi de şapte ori sub media din Marea Britanie, valoarea totală a pieţei fiind de 10,3 milioane de euro în 2010.
Anul trecut s-au vândut 21,6 milioane de prezervative, în scădere cu 10% comparativ cu anul precedent. Astfel, consumul mediu anual în România este de un prezervativ la un locuitor, faţă de 2,45 de bucăţi în Polonia, de două bucăţi în Ungaria şi şapte în Marea Britanie.
Reprezentanţii Durex, brand care are o cotă de piaţă de peste 60%, estimează pentru acest an o creştere cu aproape 9% a vânzărilor de prezervative, la 23,5 milioane de bucăţi.
"Practic, în acest an putem vorbi despre o revenire a pieţei la nivelul anului 2009, după scăderea care a avut loc anul trecut. În iulie şi august se observă o uşoară creştere a pieţei, dar nu putem vorbi de schimbări semnificative pe parcursul anului", a declarat agenţiei MEDIAFAX Alina Lungulescu, director de marketing la Reckitt Benckiser pentru zona Balcanilor.
Piaţa lubrifianţilor sexuali este încă slabă în România, cu 167.000 de unităţi vândute anul trecut, care au însumat 2,3 milioane de lei (540.000 de euro).
"Acesta este un segment cu potenţial şi estimăm o creştere a acestuia în 2011 cu aproximativ 30%", a mai spus Alina Lungulescu.
Durex concurează cu brandul Love Plus, reprezentat pe plan naţional de către firma PSI România, ai cărei reprezentanţi nu au dorit să furnizeze informaţii despre piaţă.
Studiul a fost realizat de Durex, iar rezultatele au fost obţinute în urma unui chestionar online în 35 de ţări şi a interviurilor faţă în faţă.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Bărbații cărora le plac mașinile zgomotoase au o personalitate mai sadică
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Povestea care a făcut ocolul lumii. Ce au găsit părinții în camera fiicei lor, în locul în care micuța susținea că se află „un monstru”
CANCAN.RO
Pensionarii vor primi banii înaintea Paștelui. Poșta Română a început distribuirea în avans a pensiilor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe