- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (09.05.2014, 13:53)
- Adrian Petculescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sutil nu a mâncat două zile pentru ca monopostul Sauber să fie mai uşor în cursă
Pilotul german Adrian Sutil nu a mâncat două zile pentru ca monopostul Sauber să fie mai uşor la Marele Premiu al Spaniei, care se va defăşura în acest week-end, la Barcelona, informează motorsport.com.
72 afișări
Sutil nu a mâncat două zile pentru ca monopostul Sauber să fie mai uşor în cursă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Sutil este unul dintre piloţii care cântăresc cel mai mult şi nici monopostul Sauber nu este foarte uşor. O greutate mai mare este sinonimă cu zeci de sutimi de secundă în plus la timpul înregistrat pe turul de pistă.
Mecanicii de la Sauber au lucrat în pauza dinaintea MP al Spaniei să reducă greutatea monopostului. Sutil, care este mai greu cu 13 kilograme decât coechipierul său, Esteban Gutierrez, face şi el eforturi atfel încât tandemul pilot-maşină să cântărească mai puţin.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
-
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă soseşte în această seară în România. Semnificaţia momentului
-
Blocaj pe calea ferată. Trei trenuri afectate de o locomotivă defectă
-
Dieta verde încetineşte evoluţia cancerului de prostată
"Două zile, nu am mâncat, doar am băut... Am încercat. Nu a fost uşor, dar a fost interesant să văd ce se întâmplă. Acum am început să mănânc, e mai bine. Important este că acum sunt aproape de limită", a spus Sutil, care a precizat că aceasta fost decizia lui şi a recunsocut faptul că a pierdut putere pentru că nu a mâncat.
La precedentele curse, Sutil a acuzat probleme de deshidratare după ce a renunţat la sticla cu băutură de pe monopostul său, din acelaşi motiv.
FIA a stabilit pentru acest sezon greutatea minimă a unui monopost la 691 de kilograme. Dacă greutatea pilot plus maşină este sub cea prevăzută de regulament, mecanicii adaugă lest în anumite locuri ale monopostului pentru a ajunge la valoarea admisă şi pentru a obţine o repartizare mai bună a masei.
Astfel, piloţii sunt nevoiţi să slăbească pentru a îmbunătăţi performanţele monoposturilor. Britanicul Jenson Button, de la McLaren-Mercedes, apreciază că, la cinci kilograme în plus avute de un pilot, timpul înregistrat pe turul de pistă creşte cu două zecimi de secundă.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Misterele din Cina cea de Taină. Semnalele care vorbesc despre sfârşitul lumii şi note muzicale ascunse în opera lui Da Vinci
CANCAN.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe