- Home
- Economic
- WOLFSBURG, (05.10.2015, 10:57)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Investigaţia Volkswagen în scandalul emisiilor se concentrează pe doi ingineri de top ai companiei - FOTO
Doi ingineri de top ai Volkswagen (VW), care au constatat că nu pot concepe motoare diesel în conformitate cu reglementările de mediu din SUA, se află în centrul investigaţiei lansate de grupul german în scandalul provocat de instalarea unui software care reduce emisiile poluante în timpul testelor.
11848 afișări
Foto: Arhiva Mediafax Foto
Cei doi, Ulrich Hackenberg, inginerul şef al Audi, şi Wolfgang Hatz, proiectantul motoarelor Porsche pentru automobilele de Formula 1, se află printre inginerii suspendaţi în cadrul investigaţiei legate de scandalul emisiilor, au declarat două persoane apropiate situaţiei, citate de MarketWatch.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Războiul pentru dezvoltarea Inteligenței Artificiale a început. Apple recrutează zeci de experți de la Google pentru a-și extinde divizia de A.I.
-
Situaţie de urgenţă la Slănic. Craterul apărut în oraş - autorităţile din Prahova vor să facă noi evacuări ale populaţiei
-
Războiul din Ucraina, ziua 799. SUA acuză Rusia că foloseşte arme chimice / Replica Moscovei / Oraş pârjolit de ruşi în estul Ucrainei: doar turla bisericii a rămas intactă / Ne îndreptăm spre un război Rusia-NATO?
-
Elveţia a invitat peste 160 de ţări la conferinţa pentru pace în Ucraina. Rusia nu este pe listă
Scandalul a dus la scăderea capitalizării de piaţă a VW cu 43% şi la o campanie de rechemare în service a 11 milioane de automobile diesel ale grupului la nivel global, pentru eliminarea softului ilegal şi modificări prin care nivelul emisiilor să respecte limitele legale.
Hackenberg şi Hatz, care nu au răspuns solicitărilor de comentarii, sunt consideraţi doi dintre cei mai străluciţi ingineri din industria germană. Ei au fost numiţi directori pentru cercetare şi dezvoltare în grupul VW la scurt timp după ce Martin Winterkorn a devenit director general, în ianuarie 2007.
Winterkorn, care a demisionat în urma scandalului, nu a putut fi contactat pentru comentarii.
Citeşte şi: Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN: SUA extind investigaţia privind noxele la alte mărci europene şi americane
Citeşte şi: Financial Times: Producătorii auto europeni avertizează Bruxelles-ul să nu reacţioneze exagerat la scandalul Volkswagen
Grupul a recunoscut că directorii, care aveau greutăţi să îndeplinească ţintele de vânzări pe piaţa din SUA, au mascat emisiile motoarelor automobilelor noi, pentru a vinde aşa-zisa tehnologie diesel curată americanilor sceptici.
Producătorul auto german a recunoscut că până la 11 milioane de vehicule ale grupului au fost dotate cu un "dispozitiv de apărare", un software care reduce emisiile de noxe numai în timpul testelor de laborator, nu şi în trafic.
Mai multe state au blocat vânzările anumitor modele VW, iar autorităţile de reglementare analizează măsuri de înăsprire a standardelor în domeniul emisiilor, pentru motoarele diesel.
Sursele au precizat că investigaţia din cadrul VW se concentrează pe Hackenberg, Hatz, principalii colaboratori ai lui Winterkorn pe vremea când conducea Audi, şi asupra lui Heinz-Jakob Neusser, director pentru dezvoltare la brandul Volkswagen.
Neusser, la rândul lui suspendat din funcţie, a venit la VW de la Porsche, în 2011, cu mult după ce începuse producţia de motoare diesel. Acesta a refuzat să comenteze.
Izbucnirea scandalului, în Statele Unite, a dus la deschiderea unor investigaţii penale împotriva grupului şi a conducerii acestuia, în SUA ţi Europa.
Sub conducerea lui Winterkorn, Volkswagen a atins ţinta unor vânzări anuale de 10 milioane de vehicule la nivel mondial în 2014, cu patru ani înainte de termen. Grupul a devenit în primul semestru al acestui an cel mai mare producător de automobile din lume, depăşind pentru prima oară Toyota Motor.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Problema României e că votantul s-a înstrăinat de putere. Democrația înseamnă că tu, eu și toți din țară avem puterea
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Citește și: Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Florin Piersic este în pericol și trebuie dus de urgență la Viena! Scandal uriaș generat de evenimentele din spital
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe